logo-white

10 000 solgte Flyr UNG billetter

Flyr lanserte den 8. oktober ungdomsbilletten Flyr UNG. Det har vært rekordmange bookinger og knappe to uker senere ble den første milepælen passert: 10 000 solgte Flyr UNG-billetter! Samarbeidet med VIPPS har gjort det mulig å lansere en enkel og brukervennlig løsning for Flyr UNG. 

Flyr Ung - Undomsbillett - Flyr.com
Flyr har på under to uker solgt over 10 000 Flyr Ung billetter (bildekilde: flyr.com)

– Vi er svært fornøyde med at så mange unge fra 16 til og med 29 år har valgt å reise med Flyr, sier Thomas Ramdahl, kommersiell direktør i Flyr. Vi har kanskje verdens beste ungdomsbillett og vi ser at den blir godt mottatt av målgruppen, sier Ramdahl. 

– Vi er superstolte av å samarbeide med Flyr om å gjøre bestilling og betaling av reiser enkelt og tilgjengelig for alle. Med enkel innlogging og betaling viser de unge forbrukerne vei til hvordan folk kommer til å handle i fremtiden – på mobilen og uten kodebrikke og plastkort, Even Westerveld, leder for Mennesker og Merkevare i Vipps. 

Hos Flyr er du ung lenger! 

Flyr UNG er svaret på de mange ønskene om ungdomsbilletter som kom inn til Flyrs kundesenter og via sosiale medier. Flyr lytter til kundene og lanserte derfor en svært konkurransedyktig billett med store fordeler for unge fra 16 til og med 29 år. 

Flyr UNG er flybilletter til ekstra gode priser hvor 2 x 23 kg innsjekket bagasje og muligheten til å endre bestilling inntil tre dager før avreise er inkludert i prisen. Flyr UNG-billetten er gjort mulig med et godt samarbeid med VIPPS, som gjør det enkelt med en sjekk av alder i bestillingsprosessen. 

– Flyr UNG gjelder på hele rutenettet til Flyr. Ungdomsbilletten er spesielt populær blant studenter, da vi ser mange bestillinger fra de største studentbyene. Interessen var stor allerede fra ungdomsbilletten ble gjort tilgjengelig på nettsiden, før noe ble kommunisert fra vår side, sier Ramdahl. 

I tillegg til ungdomsbilletten gir Flyr 25% rabatt på billetter fra barn 2-15 år. Flyr har utvidet barnegrensen fra industristandarden på 12 år til at barn er barn til og med 15 år. Følgelig forlenger vi ungdomstiden fra 16 til og med 29 år. Med disse produktene blir dermed Flyr førstevalget for familiereisende og unge til og med 29 år. 

Les mer om Flyr UNG-billetten HER

Les også: Flyr UNG – ny ungdomsbillett (8. oktober 2021)

Flere nyheter og artikler om Flyr finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Dronebilde tatt over  Oslo lufthavn (Foto: UAS Norway, Anders Martinsen)

Nye konserndirektører i Avinor

Opel Astra Sports Tourer er en rimelig familiebil som gjorde det godt i NAFs familibiltest (foto: NAF)

Seks av 10 barnefamilier vil ha elbil

Royal Beach Club Collection vil tilby en kombinasjon av opplevelser for alle, fra slående strender og bassenger til bassengbarer, en rekke spisesteder  som restaurant, bar og salong, samt et gatemarked pluss praktiske opplevelser som tequila smaksprøver og matlagingskurs (Foto: Royal Caribbean)

Lanserer ny destinasjon i Mexico: Royal Beach Club Cozumel

Mormor och barnbarn på tåget (Bildkälla: SJ.se)

SJ släpper sommarens biljetter

(Foto: Emmie Bolmstedt/Visit Sweden)

En «swifties» guide til Stockholm