logo-white

Amadeus og Accenture bruker kunstig intelligens for å øke SAS’ inntekter fra tilleggstjenester

Amadeus har sammen med Accenture utviklet en AI-basert analysetjeneste for salg av tilleggstjenester som hjelper SAS å øke sine inntekter.

SAS Boeing 737-700 inn for landing på Stavanger lufthavn Sola (foto: ©otoerres)

Ved å kombinere selskapets teknologi og ekspertise innen flybransjen med Accentures sterke dataanalyse og maskinlæringsmodeller*, har Amadeus gjort det mulig for SAS å utnytte datadrevet innsikt til å raskt generere verdi. 

Last ned hele studien under for å lese mer om hvordan Amadeus og Accenture har hjulpet SAS med å optimalisere sine tilleggstjenester i tråd med de reisendes forventninger.

Les om SAS sin egen opplevelse av samarbeidet HER

*Maskininnlæringsmodellene er utviklet i samarbeid med Massachusets Institute of Technology (MIT).

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Padling er populært, her fra Sørenga i Oslo (Foto: Marius Dalseg/DNT)

Slik blir det påskestemning der du er

(kilde: travelmarket.dk)

Dansk Flyprisindex – Uge 16 2024

(fotokilde: goturkiye.com)

Utenfor allfarvei i Tyrkia: Dra på roadtrip langs Antalyakysten

(Foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo skjærtorsdag 28. mars 2024

(Foto: William Bout på Unsplash )

Hvordan planlegge ferien med barn med bil? Hva du bør vurdere når du planlegger ruten. Fritid for barn i bilen