logo-white

BCD Travel lanserer Connect, en digital plattform for BCDs kunder

Forretningsreisebyrået BCD Travel introduserer nå tjenesten Connect – en digital plattform kun for BCDs kunder.

Kundeplattformen Connect gir tilgang til BCDs applikasjoner, tettere samarbeid, opplæringsmateriell og informasjon om bransjen. (bildekilde: bcd travel)

Connect er et steg videre i BCD Travel sin investering i digitale tjenester, og legger til rette et miljø som styrker samarbeidet med BCD og gir deres kunder merverdi. I tillegg til relevante diskusjonsgrupper, fungerer Connect som en kilde til best practice, produktoppdateringer, research, bransjetrender, support, detaljer rundt din konto og mye mer.

– Våre kunder har et økende behov for informasjon. Med denne nye plattformen får våre kunder både tilgang til verdifull informasjon og enkel kontakt med BCD. I tillegg får man også en unik mulighet til å utveksle erfaringer, samt adgang til kurs- og opplæringsverktøy som kan være nyttig for bedriften og gi en enklere hverdag, sier Bernt Roger Eliassen, Director Commercial and Operations i BCD Travel Norway

Bernt Roger Eliassen (Bildekilde: BCD Travel)

– Vi gjør mye mer enn å administrere reiseprogrammer. Vi fungerer som en pålitelig rådgiver for våre kunder. Connect vil gi våre kunder et dynamisk digitalt miljø der de kan samhandle med BCD-programvareoptimaliserings- og teknologieksperter, sparre med likesinnede og gi informasjon og veiledning om våre forskjellige produkter og løsninger, sier Yannis Karmis, Senior Vice President of Product Planning and Innovation for BCD Travel.

– Samtidig gjør Connect det mulig for oss å høre direkte fra våre kunder om en rekke temaer som kan forme vår best practice fra teknologiske roadmaps og servicemodeller til involvering fra den reisende og programintelligens.”

De reiseansvarlige vil ha oversikt over alle aspekter til deres reiseprogrammer og policies. Men med all den informasjonen som ny teknologi gir oss hver dag, er det vanskelig å holde følge.

– Både personlig og profesjonelt, bruker vi flere kommunikasjonsverktøy som gjør det enkelt å dele dokumenter, ideer, videoer, presentasjoner og mye mer, sier Miriam Moscovici, Senior Director, Research and Corporate Innovation hos BCD Travel.

Miriam Moscovici (bildekilde: bcd travel)

– Å kombinere denne trenden med de reiseansvarlige sine behov for å konstant være oppdatert., førte til at vi skapte Connect som et digitalt samarbeidsverktøy som vil forenkle hverdagen til forretningsreisende.”

Connect er allerede tilgjengelig til en gruppe utvalgte reisende, men vil gradvis rulles ut til alle BCDs kunder i de kommende ukene, inkludert Norge.

Flere relaterte saker finner du HER og HER

Flere B2B nyheter finner du HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(foto: ©otoerres)

Vårens røde dager – slik får du maks ut av fridagene

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen