Classic Norway-direktør Stephen Meinich-Bache skjønte raskt at tusenvis av norske reiselivsansatte ville få vansker med å reise på sommerferie etter koronakrisen. Fordi en hardt rammet familieøkonomi satte en stopper for feriedrømmene. Derfor startet hotellkjeden spesialkampanjen «Reisebransjeløftet» som er blitt mottatt med glede hos hundrevis av reiselivsansatte i Norge. Bestillingene strømmer inn og nå må administrerende direktør Stephen Meinich-Bache utvide kampanjen for å dekke etterspørselen.

Stephen Meinich-Bache - Classic Norway Hotels
Ny sommersuksess: Stephen Meinich-Bache og Classic Norway Hotels har hatt braksuksess med årets sommerkampanjer rettet mot dem som er økonomisk rammet av koronakrisen. (Foto: © Classic Norway hotels)

Reisebransjeløftet

– Classic Norway Hotels lar alle som jobber innenfor reiselivsbransjen få bruke hotellkjedens egen ansattrabatt ved ferieopphold på våre hotell. Dermed kan feriedrømmene fortsatt oppfylles samtidig som de blir enda bedre kjent i sitt eget land. En dobbel fordel til en svært fordelaktig pris. Tilbudet ble kjent under navnet «Reisebransjeløftet» og er gledelig godt mottatt hos dyktige reiselivsfolk rundt om i landet. Og bestillingene strømmer inn, forteller Stephen Meinich-Bache.

Les også: Hotellkjede gikk fra bråstopp til bestillingsrush: Nå inviteres reiselivsbransjen på feriebesøk

– Ansatte i reiselivsbransjen er blant dem som er hardt økonomisk rammet etter at kundene forsvant og reiselivsbedriftene måtte stenge dørene. Over 100 000 reiselivsansatte ble permittert, og for mange av dem er fremtiden fortsatt usikker. Så langt har hundrevis av reiselivsansatte takket ja til å benytte seg av «Reisebransjeløftet». Og vi gleder oss til å få dem på besøk. Tilbudet til reisebransjen kom etter at suksesskampanjen «Sommerløftet» hadde blitt utsolgt i løpet av få dager”.

Hotell Utsikten Geiranger- Classic Norway hotels -Christer Olsen
Hotell Utsikten Geiranger (Foto: © Classic Norway hotels/Christer Olsen)

Utvider

– Og for å dekke behovet og den store etterspørselen har vi nå valgt å utvide tilbudet til alle ansatte i hotell-/ restaurant reisebyrå, luftfart og andre som har tilknytting til reiselivsbransjen, sier Meinich-Bache og fortsetter:

– Vi vet at mange innen vår bransje er opptatt på egne arbeidsplasser i de mest hektiske sommerukene og vi har derfor valgt å invitere dem til oss i hele juni og fra 15. august og hele året. Ingenting vil glede oss mer enn at de har det så travelt på egen reiselivsarbeidsplass enn at det blir vanskelig å finne tid til egen Norgesferie. Men vi håper at mange får anledning til en velfortjent pust i bakken samtidig som de får oppleve magiske øyeblikk i Norge”.

Hustadvika - Classic Norway Hotels
Hustadvika, Classic Norway hotels (Foto: © Classic Norway hotels/Christer Olsen)

Kommentarer