logo-white

Celebrity Cruises valgte Related

Celebrity Cruises valgte PR-byrået Related som samarbeidspartner i Skandinavia etter en innsalgsprosess i fire runder. Valget markerer en viktig utvikling for cruiserederiet, som er et av de fem varemerkene under det globale cruiserederiet Royal Caribbean Group.

Celebrity Apex - cruiseskip - Celebrity Cruises - RCCL - RCL
Celebrity Apex (bildekilde: RCL)

Related skal samarbeide tett med Celebrity Cruises’ markedsføringsteam for å øke kjennskapen til luksusvaremerket og utvikle kampanjer som vekker til live varemerkets unike tilnærming til innovasjon, bærekraftighet, mangfold og inkludering – samt dele nyheter om kommende skipslanseringer.


Etter lanseringen av de prisbelønte Celebrity Edge og Apex, som er på TIME Magazines liste over henholdsvis Greatest Places and Greatest Places Athens, blir 2022 et viktig år for Celebrity Cruises med både en verdenslansering av det nyeste skipet i Edge-serien, Celebrity Beyond, og det at alle de tre Edge-skipene for første gang er på sjøen sammen i Europa.

Cruiseskipet Celebrity Silhouette ved cruiseterminalen i Cartagena, Spania (foto: ©otoerres)


Relateds oppgaver omfatter PR-kampanjer, tankeledelse og kommunikasjon overfor handelspartnere, med fokus på å øke kjennskapen til varemerket og generere bestillinger fra reisende i luksussegmentet i Norge, Sverige og Danmark. Related-teamet ledes av Helene Hofverberg, Senior Executive – PR & Digital.

– Med sitt moderne luksuskonsept, som omfatter moderne design, førsteklasses kulinariske opplevelser og høy kvalitet i alle ledd, er Celebrity Cruises en perfekt match for reisende fra Skandinavia. Det store fokuset på bærekraftighet, inkludering og mangfold er et foregangseksempel for både cruiseindustrien og andre virksomheter. Vi er derfor superstolt over å skulle representere Celebrity Cruises i de tre skandinaviske landene, sier direktør i Related Henrik Koch. 

– Vi var meget imponert over Relateds strategiske tilnærming, innsikter og ideer for å posisjonere Celebrity Cruises til å nå reisende som identifiserer seg med våre verdier på det skandinaviske markedet. Celebrity Cruises har enormt mange unike historier å fortelle om ferieopplevelser, ansatte og formål, og vi gleder oss til å se fortellingene om de banebrytende opplevelsene vi tilbyr, bli forsterket via Related, sier Jo Rzymowska, Vice President og Managing Director EMEA hos Celebrity Cruises.

Les flere nyheter om Celebrity Cruises HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Padling er populært, her fra Sørenga i Oslo (Foto: Marius Dalseg/DNT)

Slik blir det påskestemning der du er

(kilde: travelmarket.dk)

Dansk Flyprisindex – Uge 16 2024

(fotokilde: goturkiye.com)

Utenfor allfarvei i Tyrkia: Dra på roadtrip langs Antalyakysten

(Foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo skjærtorsdag 28. mars 2024

(Foto: William Bout på Unsplash )

Hvordan planlegge ferien med barn med bil? Hva du bør vurdere når du planlegger ruten. Fritid for barn i bilen