logo-white

Centred til Norge, Sverige og Danmark- skaper store muligheter for utvalgte reiselivsaktører

Jenny Hoff åpner opp for digital synlighet for hoteller i Norge, Sverige og Danmark til Centreds 57,5 millioner appbrukere gjennom partnere som Dragonpass, Hyatt Regency, The Ritz-Carlton, Six Senses, Westin, og Technogym for å nevne noen få- og appen ligger an til å ha 100 millioner brukere innen utgangen av 2022. – Det er ingen tvil om at koronakrisen har skapt noen muligheter, sier Jenny Hoff, som nå får en rollle som “Head of Regional Partnerships Scandinavia” for Centred, i tillegg til å drive PR-byrået Renommé.

Jenny Hoff - Centred - Renommé
Jenny Hoffs rollle som “Head of Regional Partnerships Scandinavia” blir å velge ut de reiselivsaktørene som gir de aller beste opplevelsene i Skandinavia (foto: renommepr.no)

Jenny Hoffs rolle som “Head of Regional Partnerships Scandinavia” blir å velge ut de som gir de aller beste opplevelsene når man reiser i Skandinavia. 

– Det er kun de beste av de beste som får slippe til disse kundene, og jeg har fått den enorme gleden av å gjøre utvelgelsen i Norge, Sverige og Danmark der vi maks slipper til fire hoteller per destinasjon, av de destinasjonene som blir inkludert i plattformen. Helt rått å få være med på en satsning av denne størrelsen! Det er så fantastisk mye bra i Skandinavia så jeg gleder meg stort til dette. Det er forskjellige kunder som bruker plattformen så vi trenger forskjellige typer overnatting og partnere. Opplevelsene hos overnattingsstedene er det som står i fokus, sammen med godt vertskap og høy kundetilfredshet. Dette vil være med på med å treffe riktige gjester og det er med på å bygge både Norges, Sveriges og Danmarks synlighet internasjonalt post korona og jeg gleder meg enormt til veien videre! 

Jenny Hoff driver til daglig det nyoppstartede PR byrået Renommé (november 2020) som tar sitt utgangspunkt i sosiale medier der Sarah Gallo er en av resursene Hoff jobber med. 

Når covid-19 traff Norge og det gikk i lockdown var Sarah Gallo, nå CMO (Chief Marketing Officer) i Centred, sittende fast på en influencer tur på Dyrøya i Senjaregionen, planlagt av Hoff som da var markedssjef i Visit Senja region.

Hoff og Gallo fikk god kontakt under denne turen, som helt klart ikke gikk som planlagt, men endte med synlighet for Dyrøy i Senjaregionen gjennom å bli nevnt i bl.a New York Times. Det viste seg å være starten på et vennskap og samarbeid for fremtiden, så når Hoff startet opp byrå som jobber med digital synlighet ble Sarah Gallo en naturlig forretningspartner i Renommé- og nå har Jenny Hoff takket ja til en rolle som “Head of Regional Partnerships Scandinavia” for Centred.

Flere B2B nyheter finner du HER og HER

Om Centred

Centred er laget for at brukerne skal kunne være i senter for seg selv gjennom å få alt som handler om reise og velvære på en plass. Centred er laget for at man kan reise trygt med førsteklasses og håndplukkede opplevelser slik at Centreds brukere kan være trygge på å få den aller beste opplevelsen når de reiser, med utgangspunkt i stressfri reise, helse, indre ro og storslagne opplevelser. Appen har også mulighet for å vise PCR test og vaksinasjonspass- alt i en plattform, laget for at både de reisende og overnattingsstedene kan være trygge. 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Illustrasjon: Metropolis)

Lover sommerens fineste hotellnyhet

(Foto: Aarhus Airport)

SAS åbner en ny rute til danskernes skiparadis fra Aarhus

(Photo: Radisson Hotel Group)

Radisson Hotel Group leads growth in Q1 2024 with focus on APAC and new markets

Oslo lufthavns lounge på utland har gjennomgått omfattende oppussing (Foto:  Avinor)

Oslo lufthavns lounge på utland pusset opp

Hannover: Slott Herrenhausen med Herrenhausen hager, "Großer Garten" med fotene (Foto: ©HMTG / Hars Gerhardts)

Hannover – en by av superlativer