logo-white

Den globale plattformen var avgjørende da Telenor valgte å utvide nåværende kontrakt med Egencia

Telenor, signerte nylig en global kontrakt med Egencia. Forretningsreisebyråets integrerte globale plattform var en avgjørende faktor da Telenor bestemte seg for å utvide til flere kjernemarkeder over hele verden.

Jon Omund Revhaug fra Telenor Procurement Company og Carl Moltzau fra Egencia Norge signerer avtalen (Photocred Egencia)

– Telenor er et ledende selskap innenfor innovasjon av digitale løsninger. Det krever at deres reisebyråpartnere kan matche deres hastighet, og vi vet at de setter pris på globalt integrert teknologi. Vi har en heldigital løsning der den reisende kan bestille online på alle plattformer og hvor vi tilbyr brukervennlige og fullt integrerte digitale løsninger. Ettersom Telenor opererer på flere markeder over hele verden, var det viktig for dem å ha tilsvarende system i alle land, sier Carl Moltzau, Director Account Management i Egencia Norge

Telenor har vært kunde av Egencia i Norge i 15 år, men selskapet har brukt andre reisebyråer i utlandet. Nå inngår også Singapore, en av Telenors kjernemarkeder i Asia, i avtalen med Egencia.

Mer enn digitale behov

Egencia har evnen til å levere førsteklasses kundeservice, og det var også en grunnleggende faktor for Telenor da de bestemte seg for hvilket reisebyrå de ønsker å samarbeide med.

– Selv om vi alltid forsøker å være et skritt foran teknologisk, er det viktig for oss å ikke glemme at det er mennesker i bildet. Vi bistår våre kunder hvert eneste steg på veien, og hjelper reisende med personlig service av høyeste kvalitet hvor og når våre kunder måtte trenge det, sier Moltzau.

Nye markeder

Den nye globale forretningsreiseavtalen omfatter markeder i Singapore og resten av Norden. Director Global Sales i Egencia Urban Lingmerth, er også glad for at Egencias globale tilbud var i tråd med selskapets mål om å konsolidere reisebyråtjenester i regionen.

– Vårt sterke forhold til Telenor i Norge har uten tvil banet vei for den utvidede kontrakten. I samarbeid med Telenor utviklet vi i fjor tekniske løsninger som er skreddersydd for selskapets behov. Resultatene er så gode at de nå vil bruke det i alle sine markeder, inkludert Sverige, sier Lingmerth.

Les flere saker om Egencia®  HER – Flere B2B nyheter finder du HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(foto: ©otoerres)

Vårens røde dager – slik får du maks ut av fridagene

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen