Selv med tursekken full av erfaringer, stopper ikke Olav Thon opp. Nye topper skal bestiges. Nå tar han opp kampen i et hardt konkurranseutsatt hotellmarked med ny storsatsning.
– Stillstand er tilbakegang. Hos oss står ingenting stille,” sier Olav Thon.
Thon Hotels er ekspansive og innovative, og tar en sterkere posisjon i markedet. Hotellmarkedet er i stadig utvikling, og det satses på design, teknologi og matopplevelser. Men selve kjernen i hotelleveransen er besøksopplevelsen. Thon Hotels har derfor hatt omfattende investeringer for å fornye og forskjønne hotellene slik at man kan gi gjesten den aller beste hotellopplevelsen.
Ansvaret for den store designutviklingen er det Sissel Berdal Haga, Designansvarlig i Olav Thon Gruppen, som står bak. I en årrekke har hun jobbet med å modernisere hotellene, og Berdal Hagas visjon er å skape en levende atmosfære gjennom bevisst bruk av farger.
-Â Jeg er ikke i tvil om at farger skaper glede. Selve kjernen i designet er modig fargebruk, og gjester skal stråle opp når de besøker Thon Hotels,” sier Berdal Haga.