logo-white

Doble vinnersjanser på TravelMatch

– Interessen for TravelMatch er stor, men vi har fortsatt plass til flere kjøpere, sier prosjektleder Arne Sundt-Bjerck på vegne av organisasjonene som står bak arrangementet.

Og nå er det doble gevinstmuligheter, minst…, siden alle som registrerer seg før 10. desmber deltar i trekningen av hyggelige reisepremier.

Workshopen vil være av stor nytteverdi for alle som jobber i reisebyråer, turoperatører, eventselskaper eller andre som produserer og/eller distribuerer reiser, men også for innkjøpere av reiserelaterte produkter hos større bedrifter og organisasjoner. Også media vil selvsagt ha stor interesse av deltagerne på TravelMatch.

Arne Sundt-Bjerck har også et budskap til alle ledere i bransjen;

– Sørg for at dere er representert på TravelMatch, og gi medarbeiderne denne mulighetene til både å øke sin kompetanse og motivasjon!

Solid bonus for å registrere seg før 10. desember

– På TravelMatch er det muligheter for å få både i pose og sekk, fremholder Arne Sundt-Bjerck.

  • Her kan du treffe mer enn 100 interessante leverandører fra en rekke land, med et stort spekter av tilbud!
  • Her kan du vinne spennende reisepremier til Færøyene (Atlantic Airways/Visit Faroe Islands, Tyrkia (Sun Express/Marriott/Renaissance Hotel Izmir), Thailand (Thai Airways/Amazing Thailand/Rawi Warin, Krabi) og Tyskland (Lufthansa — med nye oversjøiske reisemål)

Forlenget frist; du må være registrert i databasen for TravelMatch senest den 10. desember!

Stort spekter av leverandører

TravelMatch er årets største B2B event for utgående trafikk, og interessen er upåklagelig:

  • Her finner du mer enn 100 aktører fra bl.a. turistkontorer, et stort antall DMC´s/incoming agenter, rundt 20 flyselskaper, cruiserederier, hoteller etc. fra store deler av verden.
  • Du kan finne deltagere fra en rekke land og de aller fleste kontinenter, og aktørene tilbyr reiser til nær sagt alle verdens hjørner.
  • Et betydelig antall leverandører er gjengangere som har deltatt på TravelMatch tidligere, men også en rekke nye aktører har oppdaget denne kanalen til det norske marked.

Ifølge Arne Sundt-Bjerck er interessen økende, og det har denne gangen vært nødvendig å stenge registreringen relativt tidlig, og for øyeblikket opereres det med ganske omfattende venteliste.

Nye produktfordeler for kjøperne

Basert på tidligere erfaring og tilbakemeldinger, er det gjort noen endringer i opplegget for bedre å legge til rette for kjøperne:

  • Arrangementet er samlokalisert med publikumsarrangementet Reiselivsmessen for å gjøre det enklere for kjøpere å delta på begge deler.
  • Koordineringen innebærer også at TravelMatch foregår på fredag formiddag, og at Reiselivsmessen først åpner når TravelMatch er avsluttet.
  • Det er bare kjøperne som kan booke møteavtaler, mens selgerne kan sende forespørsler om møter, direkte eller via TravelMatch.

Med disse justeringene, regner arrangørene med at utbyttet vil bli enda større for kjøperne fra norske reisebyråer, turoperatører, eventselskaper etc., som selv kan styre hele prosessen med møter.

Les mer om Travelmatch HER 

Den Store Reiselivsdagen

Nytt for 2016, er at flere aktører har samarbeidet om å lage et helhetlig konsept i form av en koordinert reiselivsdag, der TravelMatch inngår som ett element. Allerede torsdag kveld starter TravelNews med sitt faste lederseminar og med Grand Travel Awards. Umiddelbart etter TravelMatch på fredag formiddag, åpner så Reiselivsmessen, først bare for bransjen, og så for publikum. American Party på fredag kveld inngår som kveldsarrangement for TravelMatch, og her vil bransjeutøverne treffe hverandre i mer sosiale omgivelser.

Les mer om Den Store Reiselivsdagen HER 

TravelMatch 2016 i regi av ANTOR, Discover America, PATA og Virke Reise Utland.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Opel Astra Sports Tourer er en rimelig familiebil som gjorde det godt i NAFs familibiltest (foto: NAF)

Seks av 10 barnefamilier vil ha elbil

Royal Beach Club Collection vil tilby en kombinasjon av opplevelser for alle, fra slående strender og bassenger til bassengbarer, en rekke spisesteder  som restaurant, bar og salong, samt et gatemarked pluss praktiske opplevelser som tequila smaksprøver og matlagingskurs (Foto: Royal Caribbean)

Lanserer ny destinasjon i Mexico: Royal Beach Club Cozumel

Mormor och barnbarn på tåget (Bildkälla: SJ.se)

SJ släpper sommarens biljetter

(Foto: Emmie Bolmstedt/Visit Sweden)

En «swifties» guide til Stockholm

Illustrasjon - Nye Bodø lufthavn - Avinor - 2021

HENT tildelt milliardkontrakt på Nye Bodø lufthavn