Selv om det for øyeblikket ikke er så lett å besøke paradiset Seychellene, er det ikke noe som hindrer deg i å drømme om en reise nettopp dit!

Første fase i dennye kampanjen fra turistrådet på Seychellene, kalt “Dream now, Experience Seychelles later”, ble aktivert allerede den 7. april og finnes på en rekke digitale plattformer i regi av Seychelles Tourism Board.

I disse spesielle tidene blir internett et viktig verktøy, og turistmyndighetene legger stor energi i å sikre at Seychellene fortsetter å være en ledende destinasjon i bevisstheten til potensielle besøkende.

Første fase i kampanjen, som bl.a. omfatter en serie meldinger, fantastiske bilder fra vakre Seychellene og fokus på spesielle produktfortrinn, har blitt meget godt mottatt, og har skapt stor interesse for reisemålet.

Dette ble fulgt opp med en følelsesladet video lansert den 15. april, som ble delt mer enn 300 ganger på bare 24 timer.

Andre fase av kampanjen, som oppfordrer reisebransjen til å bistå STB i arbeidet med å promoter reisemålet, blir lansert om kort tid. Også de reisende blir oppfordret til å engasjere seg, ved å dele sine reiseopplevelser fra Seychellene på sosiale medier ved bruk av hashtagene #staysafe #dreamnow #experienceseychelleslater.

Sherin Francis, som er adm. direktør for STB, sier:

– Det å arbeide side ved side med våre partnere, har alltid vært vår prioritet. Gjennom denne kampanjen, vil jeg sette fokus på vårt behov for å jobbe sammen som en næring og opptre som et lag. Ved å bruke hastagene, kan vi nå ut globalt med vårt budskap. Dette bidrar også til å sikre at Seychellene som destinasjon har en internasjonal tilstedeværelse.”

Les mer på nettsiden til Seychelles Travel HER

Kommentarer