logo-white

Nytt fordelsprogram: Egencia Advantage — en fullintegrert løsning for den totale reisen

Expedia-gruppens forretningsreiseselskap, Egencia® Advantage lanserer et nytt verdensomspennende fordelsprogram designet for å bistå forretningsreisende før, under og etter reisen. Det nye programmet hjelper forretningsreisende blant annet med å få oversikt over hva som tilbys hos de ulike flyplassloungene og til å komme i kontakt med Egencia sin avdeling for reisendes sikkerhet og risikohåndtering i tilfeller av krise. Alle tjenestene er integrert i ett og samme fordelsprogram som har til hensikt å øke den reisendes tilfredshet.

Carl Moltzau (Foto: Ken Ingwersen)

– Det faktum at Egencia utvikler egen teknologi in-house, gjør at vi skiller oss fra andre reisebyråer. Dette gjør også at vi enkelt kan utnytte eksisterende tjenester som kundene allerede har kjennskap til og samle dem til én integrerte løsning. Med Egencia® Advantage vil den reisende spare mye tid simpelthen fordi det ikke lenger blir nødvendig å benytte seg av hver enkelt tjeneste separat. Fordelsprogrammet knytter flere tjenester sammen og bidrar til å gjøre den totale reiseopplevelsen mer sømløs, sier Carl Moltzau, direktør account management i Egencia Norge.

– Vi har ambisjoner om å inngå flere samarbeidsavtaler fremover, som igjen vil bidra til å gjøre tjenesten enda mer attraktiv for forretningsreisende. Med andre ord har løsningen vi presenterer i dag potensial til å vokse seg enda større, legger han til.

Det nye fordelsprogrammet inkluderer foreløpig en håndfull tjenester, men med en forventning om at flere samarbeidsforhold vil etableres løpende. Ved lansering av Egencia Advantage er følgende tre tjenester inkludert:

  • LoungeBuddy, en global tjeneste som gir forretningsreisende informasjon om flyplasslounger. Tjenesten kan eksempelvis benyttes dersom reisende forventer lange mellomlandinger, opplever forsinkelse eller kanselleringer. LoungeBuddy gjør at den reisende enkelt kan sjekke tilgjengeligheten til flere hundre lounger over hele verden, og bestille plass ved behov.
  • AirHelp hjelper den reisende med krav om kompensasjon ved forsinkelser eller kansellerte flyreiser. Dersom den reisende flyr innad i EU, og fra eller til et Europeisk land har personen krav på kompensasjon ved forsinkelser og innstilte flyvninger eller om man ikke rekker en videreforbindelse. Tjenesten hjelper den forretningsreisende å identifisere rettigheter og forenkler kompensasjonsprosessen for Egencia-kunder.
  • Risikohåndtering, som øker tryggheten på reisen. Tjenesten hjelper reisende raskt med å komme i sikkerhet ved en uforutsett situasjon.

Les mer om Egencia Advantage på Egencias blogg HER – Les flere saker om Egencia® HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Opel Astra Sports Tourer er en rimelig familiebil som gjorde det godt i NAFs familibiltest (foto: NAF)

Seks av 10 barnefamilier vil ha elbil

Royal Beach Club Collection vil tilby en kombinasjon av opplevelser for alle, fra slående strender og bassenger til bassengbarer, en rekke spisesteder  som restaurant, bar og salong, samt et gatemarked pluss praktiske opplevelser som tequila smaksprøver og matlagingskurs (Foto: Royal Caribbean)

Lanserer ny destinasjon i Mexico: Royal Beach Club Cozumel

Mormor och barnbarn på tåget (Bildkälla: SJ.se)

SJ släpper sommarens biljetter

(Foto: Emmie Bolmstedt/Visit Sweden)

En «swifties» guide til Stockholm

Illustrasjon - Nye Bodø lufthavn - Avinor - 2021

HENT tildelt milliardkontrakt på Nye Bodø lufthavn