logo-white

Emirates lanserer ny kampanje med kundeløfte: “Fly Better”

Det dristige slagordet “Fly Better” er navnet på flyselskapet Emirates nye slagord og passasjerløfte. Lanseringen skjer den 1. november i form av en ny reklamefilm av den kjente regissøren Michal Gracey, best kjent fra filmen «The Greatest Showman».

Fra Emirates First Class” (bildekilde: emirates)

Emirates nye kampanjefilm tar seerne med på en fantastisk reise som starter ved at en kabinansatt først forvandles til en energisk danser, deretter fortsetter å forvandles igjennom forskjellige dansestiler fra Bollywood til Hip Hop. Dansene representer det store mangfoldet og utvalget som finnes på ice, Emirates prisvinnende underholdningssystem om bord.

– Fra vår først flyvning i oktober 1985 fra Dubai til Karachi har vårt kundeløfte vært uforandret; å fly med Emirates gir deg en bedre reiseopplevelse, sier Sir Tim Clark, President i Emirates

Dette gjenspeiler seg også i den andre reklamefilmen som representerer Emirates omfattende globale rutenettverk og tar seere med på en reise over savannene i Kenya, Eiffeltårnet i Paris og ender over det ikoniske bygget Burj Khalifa i Dubai.

Filmene er regissert i tråd med det som nå har blitt Emirates kjennemerke med sømløse overganger mellom destinasjoner og Emirates produkter og tjenester. Kampanjen er utviklet av Emirates egen varemerkesjef, Richard Billington, og vil være å se i flere kanaler fra 1. november.

Emirates nye slagord “Fly Better” lanseres torsdag 1. november 2018 (bilde: emirates)

Å være innovativ er hardkodet i Emirates DNA som gjør at vi leverer førsteklasses reiseopplevelser i alle kabiner igjen og igjen, sier Terje Grue som er flyselskapets sjef i Norge.

–  Emirates står bak en rekke innovasjoner og var først ute med egne skjermer i setet foran til alle passasjerer om bord og gikk i front med telefoni og Wi-Fi om bord. Vi revolusjonerte private suiter i First Class, introduserte lounge bar og SPA-dusj om bord og ikke minst har vi introdusert virtuelle vinduer. Med denne kampanjen anerkjenner vi at vi er ledende i vår bransje og ønsker reisende velkommen til å «Fly Better» med Emirates”.

Terje Grue (EK)

«Fly Better» rulles også ut i sporten

Den første «Emirates Fly Better» brandingen vil være å se på Maydan galoppbane i Dubai fra 1. november når løpssesongen starter.

Massive stadion-bannere med det nye kundeløftet vil være på plass når Arsenal møter Liverpool 3. november. Deretter blir AC Milan det første laget som får «Fly Better» på sine trøyer når de møter rivalene Juventus i en Serie A-kamp 11. november.

Flere saker om Emirates finner du HER

Les også: Nå kan du lage Emirates signaturretter hjemme (september 2018) – Emirates underholdningssystem kåret til verdens beste for 14. år på rad (juli 2018) – Jennifer Aniston på nye Emirates-eventyr (oktober 2016)

Det er også lansert en ny sang spesielt komponert for slagordskampanjen “Fly Better” (bildekilde: emirates)
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Sir Tim Clark - Emirates - Lifetime Achievemen - Aviation Business Awards- t Award -

Dubai, UAE og DXB er tilbake til normalen etter noen surrealistiske døgn

(Illustrasjon: Metropolis)

Lover sommerens fineste hotellnyhet

(Foto: Aarhus Airport)

SAS åbner en ny rute til danskernes skiparadis fra Aarhus

(Photo: Radisson Hotel Group)

Radisson Hotel Group leads growth in Q1 2024 with focus on APAC and new markets

Oslo lufthavns lounge på utland har gjennomgått omfattende oppussing (Foto:  Avinor)

Oslo lufthavns lounge på utland pusset opp