Det danske PR-byrået Atlantic Link har signert kontrakt med Norwegian Cruise Line (NCL). - Atlantic Link har i årevis spesialisert seg på markedsføring og posisjonering av etablerte og nye turistprodukter i det skandinaviske- og finske markedet. Vi ser frem til å bli mer synlig og styrke vår merkevare i disse markedene, sier Kevin Bubolz, som er Norwegian Cruise Lines Europasjef.
Siden 2001 har Atlantic Link, med stor suksess, representert et bredt utvalg av kunder i Skandinavia og Finland. I dag kan de legge til enda en spennende kunde i porteføljen, nemlig Norwegian Cruise Line som ble kåret til «Europes Leading Cruise Line» under 2018 World Travel Award for 11 året på rad, i dag er det offisielt at de har valgt Karin Ger Nielsen og hennes team til å være deres PR partner i Skandinavia.
Norwegian Cruise Line har også tidligere jobbet med Atlantic Link, og det er gledelig at de igjen kan samarbeide om å forsterke NCL’s posisjon i det Skandinaviske markedet, inkludert Finland. Fremover vil Atlantic Link overse alt pr arbeid i disse markedene på vegne av Norwegian Cruise Line.
- Atlantic Links fokus vil være å posisjonere Norwegian Cruise Line høyt opp på agendaen for Skandinavisk media. Vi er spente og glade for å kunne ta over en så prestisjefull kunde. Norwegian Cruise Line er en pioner i cruiseindustrien med mer enn 50 års erfaring med å bryte de tradisjonelle oppfatningene av cruise. De har allerede godt etablerte linker til sine destinasjoner og jeg ser frem til å ytterligere øke kjennskapen til rederiet og den utviklingen de stadig gjør», sier Karin Gert Nielsen, CEO og grunnlegger av Atlantic Link.
Les flere saker om Norwegian Cruise Line – NCL HER og om Atlantic Link HER - Flere B2B nyheter finner du HER og HER
Dfly.no`s Twitterkonto og Facebooksider finder du HER og HER