Den 26. desember lanserer Ving årets sommerkampanje, og akkurat som med Vings nye merkevareidentitet er fokuset på velvære og personlige opplevelser. Hva velvære er skiller seg fra person til person. Det nye slagordet «Find your wave» handler om å manifestere nettopp dette, slik at hver kunde skal få muligheten til å finne sin «bølge» – sin reise, sin opplevelse.

Ocean Beach Club - Gran Canaria - Kanariøyene - Vinggruppen
Fra Ocean Beach Club på Gran Canaria (Pressebilde: Vinggruppen)

Ving gjør det nå enklere for kundene å finne de hotellene og opplevelsene som passer deres ønsker og behov. Med nye produktkategorier skal Ving gi liv til «Find your wave» ved å pakketere både eksisterende produkter og nyheter, som f.eks. padelreiser. 

– Vi ønsker å fremheve de positive sidene ved reise. Det handler ikke like mye om hvor vi reiser lenger, men mer om hvordan og hvilke opplevelser vi velger å fylle ferien med for å føle oss bra, kanskje ekstra mye etter et år som dette. Med kampanjen ønsker vi å vise bredden og helheten i tilbudet vårt, der alle skal ha muligheten til å finne nettopp deres personlige opplevelse, deres «bølge», uansett om det er avslapning på et lekkert hotell, strandliv, en eventyrlig aktivitet, en treningsreise eller en storbyferie, sier Ingrid Osa, Brand Manager i Ving Norge.

I år vil kampanjen hovedsakelig bestå av videomateriell. Andre juledag er det premiere på Vings nye reklamefilm, som kommer til å gå på alle kommersielle TV-kanaler, samt at kampanjen kjøres på web-TV, Youtube og i sosiale medier. Det blir også printannonsering i de store helgemagasinene fra starten av januar.

Vings reklamebyrå, Åkestam Holst, samt Vings inhouse markedsavdeling står bak kampanjen. Vings nye merkevareidentitet er utviklet av merkebyrået Happy F&B i samarbeid med Ving.

Les også: Spies lancerer ny brandidentitet (desember 2020)

Flere relaterte saker finner du HER, HER, HER og HER

Flere B2B nyheter finner du HER og HER

Kommentarer