Bane NOR og Kongsberg Gruppen har valgt å fornye sine reiseavtaler med Berg-Hansen. Brukervennlige løsninger, programmet sikkerhet & beredskap og kundeservice er de viktigste årsakene til at Berg-Hansen er førstevalget.

Tidligere i år ble Berg-Hansen kåret til beste kundeservice innenfor reisebransjen, basert på resultater i KSindeks. Bak utdelingen og Kundeservicedagene står Kantar TNS i samarbeid med Tekna og teknologileverandøren Loxysoft. Noe av årsaken var den personlige servicen kombinert med teknologi, som gjør gjenkjennelse av kunden og reisehistorikken unik. Og det er dette kundene i Berg-Hansen verdsetter.

– Kombinasjonen av teknologi og mennesker er et av våre fortrinn. Vi har en sømløs flyt mellom det kunden gjør digitalt og vår reisekompetanse. Denne kombinasjonen gjør at det er enkelt og lønnsomt å bestille og endre reiser, og dette gir igjen gode besparelser, sier direktør for KAM & Salg i Berg-Hansen, Monica Onsrud.

I tillegg scorer Berg-Hansen på sikkerhet og beredskapsprogrammet.

– Vi har et skreddersydd program som ivaretar kunder på reise og gir nødvendig informasjon til bedrifter og virksomheter. Vi har egne team som jobber med dette 24/7, og som er trent på å gjøre gode vurderinger underveis. I tillegg lanserte vi i fjor en digital løsning som gjør at dedikerte personer hos våre kunder til enhver tid er oppdatert på hvor ansatte befinner seg på reise, sier Onsrud og legger til;

– Vi er ydmyke over fornyet tillitt fra både Bane NOR og Kongsberg Gruppen. Dette er to kunder med forholdsvis ulikt reisemønster, som på hver sin side stiller krav til oss som reisebyrå og vår leveranse. Det liker vi.

Bane NOR har signert en ny avtale med Berg-Hansen gjeldene fra 1. januar 2018. Avtalen varer i 2 år, med mulighet for inntil 4 års opsjon. Kongsberg Gruppen har fornyet sin gjeldene kontrakt, som nå varer til utløpet av 2019.

Les flere saker om Berg-Hansen HER – Flere B2B nyheter finder du HER og HER – 

Kommentarer