logo-white

Fortsetter suksessen med «reisebransjeløftet»

Hotellkjeden Classic Norway Hotels fortsetter «reisebransjeløftet». – Responsen fra bransjen har vært enorm og bestillingene har tikket inn, sier administrerende direktør i Classic Norway Hotels, Stephen Meinich-Bache.

Stephen Meinich-Bache - Direktør - Classic Norway Hotels
Stephen Meinich-Bache er adm. direktør i Classic Norway Hotels (foto: classicnorway.no)

Våren 2020 lanserte Classic Norway Hotels «Reisebransjeløftet». Dette ga ansatte i reiselivsbransjen mulighet til å oppleve det vakreste av Norge gjennom bransjepriser som ellers bare er forbeholdt hotellkjedens egne ansatte.

Les også: Hotellkjede gikk fra bråstopp til bestillingsrush: Nå inviteres reiselivsbransjen på feriebesøk

– Interessen har vært enorm og vi har derfor bestemt oss for å forlenge tilbudet til 1. mai 2021. I tillegg utvider vi tilbudet til å gjelde bransjekollegaer i hele Skandinavia, sier Meinich- Bache

Les også: Braksuksess for sommerinvitasjon til reisebransjen – Nå må de utvide for å få plass til alle (mai 2020)

De siste månedene har hotellkjeden mottatt mer nærmere 400 rombestillinger fra opplevelseslystne kollegaer i alle deler av bransjen. Og prisen er mer enn overkommelig; 500 kroner betaler gjestene for et dobbeltrom – gitt at hotellet har ledig kapasitet. De får også 30 prosent rabatt i restauranten og tilbudet vil gjelde for ansatte i reisebransjen i hele Skandinavia.

Lyspunkt i en vanskelig tid

Pandemien rev bort næringsgrunnlaget for store deler av reiselivsbransjen så å si over natten og bransjen går nå gjennom sin vanskeligste periode i moderne tid.

– Det er utrolig hyggelig å kunne gi kollegaer mulighet til store ferie- og hotellopplevelser i en tid som er svært krevende økonomisk for mange av oss. Vi trenger alle å drømme oss bort og ha noe å glede oss til, og vi håper dette har vært og fortsetter å være et lyspunkt for mange i et år totalt preget av Covid-19, sier Meinich-Bache.

Classic Norway Hotels består av 18 nøye utvalgte hotell av høy kvalitet over hele Norge; fra Fevik i sør til Lofoten i nord. Meinich-Bache legger ikke skjul på at reisebransjeløftet også dreier seg om at kollegaer erverver seg kjennskap om hotellkjeden han leder:

– Vi har en fantastisk portefølje, men kjennskapen til Classic Norway Hotels har til nå vært for lav. Dette jobber vi med og når bransjekollegaer selv opplever kvaliteten på hotellene, maten og servicegraden, får vi mange nye ambassadører, sier Meinich-Bache.

Gjør klart for høstferie

Etter forholdene var sommeren solid for Classic Norway. Hotellene har tradisjonelt tiltrukket seg mange feriegjester og sommeren i år var intet unntak. Nå forbereder de seg på nytt storinnrykk i høstferien.

– Vi kan dessverre ikke sette av ubegrenset antall rom til bransjekollegaer, så her er det første mann til mølla som gjelder. Vi har allerede fått inn en del bestillinger for blant annet høstferien, så det lønner seg å være kjapp, forteller han.

Dette er reisebransjeløftet:

  • kr 500,- for enkeltrom / dobbeltrom
  • 30% på mat i restauranten

Betingelser:

  • Gjelder ved ledig kapasitet i tidsrommet 17. august til 1. mai 2021.
  • Alle ansatte innen hotell- og restaurant, reisebyrå, lufthavn og andre i Skandinavia.
  • Den ansatte må kunne vise frem ansattbevis ved innsjekk.
  • Noen hotell er sesonghotell
  • Gjelder ikke på hotellene Angvik Gamle Handelssted, Flatflesa Fyr, Korsholmen og Ramme fjordhotell.
  • Tilbudet gjelder ikke i julehøytiden
  • Avbestilling kan skje inntil 24 timer før ankomst.

Nettsidene til Classic Norway Hotels finner du HER

Flere saker om Classic Norway Hotels finner du HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Sir Tim Clark - Emirates - Lifetime Achievemen - Aviation Business Awards- t Award -

Dubai, UAE og DXB er tilbake til normalen etter noen surrealistiske døgn

(Illustrasjon: Metropolis)

Lover sommerens fineste hotellnyhet

(Foto: Aarhus Airport)

SAS åbner en ny rute til danskernes skiparadis fra Aarhus

(Photo: Radisson Hotel Group)

Radisson Hotel Group leads growth in Q1 2024 with focus on APAC and new markets

Oslo lufthavns lounge på utland har gjennomgått omfattende oppussing (Foto:  Avinor)

Oslo lufthavns lounge på utland pusset opp