logo-white

Hurtigruten henter to nye konserndirektører

Hurtigruten har tatt posisjonen som verdensledende innen ekspedisjonscruise og er verdens mest bærekraftige cruiseselskap. Nå spisser en av Norges internasjonalt sterkeste merkevarer organisasjonen og henter to nye sentrale konserndirektører for å rykke ytterligere fra konkurrentene i en stadig hardere global konkurranse.

MS Lofoten anløper Bodø i nordgående Hurtigrute (©otoerres)

Hurtigruten har ansatt Stine Steffensen Børke som ny konserndirektør for merkevarebygging og markedsføring, Chief Marketing Officer (CMO), mens
Bent Martini blir ny konserndirektør for maritime operasjoner, Chief Operating Officer (COO). Begge tiltrer sine stillinger iløpet av mars og april 2019.

– Hurtigruten er i dag mye mer enn bare norskekysten. Vi er markedsledende i Antarktis, i Arktis, på Svalbard og på norskekysten — og vi seiler i Karibien, i Alaska og i Nordvestpassasjen. I 2021 vil 95 prosent av inntektene våre være fra utlandet. Vi spiller flest bortekamper, og nå setter vi sammen et lag som skal vinne de tøffe kampene på internasjonale arenaer, sier konsernsjef Daniel Skjeldam.


Les også: Martini ny konserndirektør i HurtigrutenStine Steffensen Børke til Hurtigruten (begge januar 2019)

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Padling er populært, her fra Sørenga i Oslo (Foto: Marius Dalseg/DNT)

Slik blir det påskestemning der du er

(kilde: travelmarket.dk)

Dansk Flyprisindex – Uge 16 2024

(fotokilde: goturkiye.com)

Utenfor allfarvei i Tyrkia: Dra på roadtrip langs Antalyakysten

(Foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo skjærtorsdag 28. mars 2024

(Foto: William Bout på Unsplash )

Hvordan planlegge ferien med barn med bil? Hva du bør vurdere når du planlegger ruten. Fritid for barn i bilen