logo-white

Jennifer Aniston på nye Emirates-eventyr

Hollywood-stjernen, regissøren og produsenten Jennifer Aniston dukker nok en gang opp på tur med Emirates A380 i en ny global kampanjefilm for verdens beste flyselskap*.

Filmen følger opp suksessen av den første Emiratesreklamen med Jennifer Aniston som ble lansert i 2015. En kampanjefilm som fikk mye oppmerksomhet og raskt ble en viral hit.

Se den nye kampanjefilmen her:

https://youtu.be/yz_qZQbiZuA

I likhet med den første reklamefilmen møter vi Jennifer med hennes særegne personlighet, klassiske stil og et snev av humor mens hun viser frem Emirates A380. Etter en tur innom flyets Shower Spa oppdager hun Cooper, en nysgjerrig gutt som leker i hennes private suite på Emirates First Class. De snakker hyggelig sammen og blir bedre kjent mens de går ned til Emirates Business Class kabin og Onboard Lounge. Sittende på trappa mellom øvre og nedre dekk på flyet forteller Cooper Jennifer om sitt store ønske om å bli pilot — på akkurat “dette flyet”, også peker han på sitt modellfly av Emirates A380.

Airbus A 380-flyet som ble brukt under filmingen (bilde: EK)
Airbus A 380-flyet som ble brukt under filmingen (bilde: EK)

I Economy Class blir Cooper endelig gjenforent med sine ganske overaskede foreldre hvor Jennifer velger å bli sittende sammen Cooper og nyte Emirates ice underholdningssenter. På slutten av filmen ser vi at Coopers mamma som koser seg i en privat suite på First Class etter å ha byttet plass med Hollywood-stjernen.

– For et år siden, da vi lanserte vår første reklamefilm med Jennifer Aniston, ble vi overveldet av hvilket viralt fenomen den ble i sosiale medier. Humoren traff publikum over hele verden, annonsen ble sett av millioner av mennesker og engasjerte tusenvis av samtaler. Fans av både Emirates og Jennifer elsket hennes uanstrengte sjarm og humor, og satte pris på en historie som ikke lignet flyselskapets tradisjonelle annonser, forteller Boutros Boutros, Emirates’ Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand.

– Vi blir nedlesset av forespørsler om å få se Jennifer igjen. Hun har en varig, universell appell som er sofistikert, men med bena godt planet på jorden — som er en veldig god match med vår merkevare. Den nye reklamefilmen klarer å fange den eksakte gleden, spontaniteten og glamouren man får ved å fly med Emirates, og vi er sikre på at publikum vil oppleve den filmen like minneverdig som den første, sier Boutros.

Les også: Jennifer Aniston i humoristisk Emirates-reklame (video)

Reklamefilmen ble regissert av bransjeveteran og Oscar-nominerte Bryan Buckley, som er anerkjent for sine mange Super Bowl reklamefimler. Manuset og det kreative konseptet var et samarbeid mellom Buckley og Emirates eget reklameteam, og produsert i samarbeid med The WPP Group.

Fans kan følge tråden ved å bruke #JensBack.

* 2016 Skytrax World Airline Awards

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo torsdag 25. april 2024

(Foto: Ivan Sardi)

Økende interesse for sykkellandet Kroatia

Sykehusskip: Håndterapeut Yieddy Ferreira jobber med mobilitet sammen med en pasient (Foto: Tirsa Tapia Zamora)

Nytt sykehusskip for gratis kirurgi og opplæring i Afrika sør for Sahara

Fra mellomoppgjøret i 2023 (Foto: HK/LO)

Fare for streik i norske taxfree-butikker

Illustrasjonsbilde: Avinors elfly over Trondheim lufthavn, Værnes (Foto: Øystein Løwer / Avinor)

Norge skal etableres som internasjonal testarena for null- og lavutslippsluftfart