Tyske Jens Brandin er ansatt som hotelldirektør ved «nye» Radisson Blu Atlantic Hotel i Stavanger. Han leder allerede Radisson Blu Royal Hotel i samme by og har som målsetting å løfte hele regionen med de to førsteklasses hotellene.

Jens Brandin ((Bilde: Rezidor)

– Med service i verdensklasse er vårt mål å skape uforglemmelige opplevelser for våre gjester. Sammen med teamene ser jeg frem til å lede disse to unike hotellene og bidra til at hele regionen får et løft, sier Jens Brandin, direktør ved både Radisson Blu Atlantic Hotel og Radisson Blu Royal Hotel i Stavanger.

Les også: Jens Brandin ny direktør ved Radisson Blu Royal Hotel: – Målet er å gi gjestene de beste hotell- og matopplevelsene i Stavanger»

Jens Brandin startet i Rezidor Hotel Group i 1999 og har jobbet ved en rekke Radisson Blu hoteller verden over, eksempelvis ved Radisson Blu Hotel i Berlin, i Storbritannia og i Irland. Han har omfattende driftserfaring og har blant annet ledet selskapets hoteller i Kaliningrad og Vilnius.

– Jens er en dedikert og engasjert hotelldirektør som alltid setter gjesten i sentrum. Sammen med medarbeiderne i alle avdelinger av hotellet, fokuserer han på å skape minneverdige opplevelser for gjestene, sier Ronald Smithjes, som er direktør  for Rezidor Hotel Group i Norge.

Les også: Nye Radisson Blu Atlantic Hotel skal få fart på Stavangerregionen igjen

Stavangers ledende hoteller

Ronald Smithjes (Bildekilde: Rezidor)

Æreverdige Radisson Blu Atlantic Hotel gjennomgår nå en omfattende oppgradering av alle 364 rom, fellesområder, restauranter og møterom. Rezidor Hotel Group og KLP Eiendom investerer 465 millioner i renoveringen av det ikoniske hotellet som åpnet dørene første gang i 1952. Ambisjonen er å gjenskape hotellet som byens foretrukne møteplass.

Les også: 26 North Restaurant & Social Club nominert til «Beste hotellrestaurant»

– Med oppussingen håper vi å kunne bidra positivt til hele regionen ved å tiltrekke store konferanser, kulturarrangementer, gallamiddager og utstillinger. Vi vil legge til rette for at hotellets gjester og byens innbyggere ønsker å bruke hotellet, både i forretningssammenheng og privat. Og vi vil at våre internasjonale gjester skal få en autentisk opplevelse av Stavanger, forteller Ronald Smithjes.

Les også: Radisson Blu Royal Stavanger ferdig oppusset (2014) – Nyoppussede Radisson Blu Atlantic Hotel back in business

Les flere saker om Radisson Blu-hotellene HER 

Kommentarer