Flyselskapet KLM inngår nå et samarbeid med den ledende nettaktøren for turistaktiviteter, Get Your Guide. Gjennom samarbeidet kan KLMs kunder bestille over 30.000 aktiviteter på mer enn 2500 destinasjoner rundt i verden, direkte fra KLMs egne plattformer Messenger, KLM.com, KLM-appen og portalen ombord på KLMs fly.

Over Kleppekrossen, på vei mot landing på Stavanger-Sola (©otoerres)

Reservasjonene kan legges inn så snart kunden har bestilt flyreisen, og du kan til og med legge inn bestillingen mens du er på vei i flyet til destinasjonen. De fleste Get Your Guide-aktiviteter kan bestilles inntil 24 timer før start. Den digitale billetten har en QR-kode som skannes ved inngang. Get Your Guide benytter seg også av pushmeldinger som på en smidig måte minner kundene på aktiviteten og bookinginformasjonen.

Den nye tjenesten blir tilgjengelig i KLMs egne kanaler i løpet av de neste dagene.

—KLM vil være der kundene er og tilby dem muligheten til å booke ekstra produkter og tjenester under hele reisen. Det nye samarbeidet viser at begge partene har ambisjoner og engasjement for å holde tritt med kundenes forventninger når det gjelder digital planlegging av reisen, sier Emmelie Johansson, markedssjef for Air France og KLM i Norden.

Les flere nyheter om KLM HER 

(screenshot: getyourguide.com)

Kommentarer