Det nordiske PR- og Marketing-kontoret United Spirit Nordic kan notere enda en ny kunde denne høsten. Den nye oppdragsgiveren er non profit-organisasjonen Tuscany Again.

United Spirit Nordic har hatt vind i seilene denne høsten. Så sent som i siste uke kunne PR- og Marketing-kontoret annonsere at de hadde landet en ny kunde, Grand Park Kodhipparu, Maldives på Maldivene.

Nå henter General Sales Agenturet enda en klient hjem. Denne gangen fra den nordlige delen av midtre Italia, nemlig Toscana. Den nye kunden er non profit-organisasjonen Tuscany Again, som har til formål å vise de reisende en ny og ukjent side av Toscana.

CEO og Creative Director, Christine Engen, deler kundens filosofi:

– Tuscany Again står for noen helt spesielle verdier som vi på United Spirit Nordic gjerne vil være med å kommunisere videre til reisende i Norden. Målet er å oppleve gamle og velkjente ting i Toscana på nye måter eller gjennom nye vinkler og perspektiver. Tuscany Again sikter mot å ta turistene med på en (gjen-)oppdagelsesreise i Toscana. Og det er en oppgave vi er parat til å løfte frem.”

Et sterkt team står bak Tuscany Again, med eksperter i bl.a. kulturhistorie, italienske tradisjoner, kunst og håndverk, berømte Michelin kokker samt velutdannede sommelierer. Disse individuelle ekspertene, med noen fasjonable sponsorer i ryggen, er alle gått sammen for å skape en helt ny opplevelse av Toscana som en reisedestinasjon man alltid kan vende tilbake til og lære noe nytt om.

United Spirit Nordic setter nå i gang en PR-strategi for at få Nordens reisende til å oppdage Toscana på nytt.

Kommentarer