Ingen skaper bedre opplevelser på telefon og e-post enn Hertz. Det mener «mystery shoppers» som har testet de største selskapene i landet. Prisen betyr mye for Hertz, som også jobber med økt tilgjengelighet og nye mobilitetskonsepter for norske byer.

156 kundesentre vurdert

Helt siden 2007 har SeeYou, i samarbeid med Confex, arrangert Kundeserviceprisen. Undersøkelsen Kundeserviceprisen – «Best i test» gjennomføres hvert år og kundesentre for en rekke av Norges største selskaper blir vurdert. Seieren betyr mye for Hertz i Norge.

– Dette er selvsagt en stor anerkjennelse for Hertz generelt og vårt kundesenter spesielt. Dette har vært et krevende og annerledes år også for oss. At vi er best i leiebilbransjen og på 9. plass blant de totalt 156 kundesentrene som var med er vi stolte av, sier Trygve Simonsen, adm. direktør for Hertz i Norge.

Hertz-sjefen mener man aldri kan digitalisere vekk behovet for god personlig service.

– Vi har en heldigital kundereise. Det betyr at du kan bestille, hente, levere og betale for bilen kun ved hjelpe av mobilen og brukervennlige selvbetjeningskiosker. Likevel er det ingen tvil om gode kundeopplevelser på e-post og telefon alltid vil være veldig viktig. Når du som kunde trenger å snakke med noen, skal vi være der, sier Simonsen.

Mobilitet

God tilgjengelighet og brukervennlige tekniske løsninger er viktige satsningsområder for markedslederen Hertz.

– Vi satser knallhardt på tilgjengelighet og ny brukervennlig teknologi. I tillegg jobber vi i Norge med nye mobilitetskonsepter i sentrum av de største byene slik at folk som bor sentralt over tid ikke har behov for å eie egen bil. Vi skal vokse videre i Norge med mål om å endre folks forhold til å eie, leie, dele og bruke bil. I Oslo utvider vi nå også åpningstiden til kl. 23:00 for å øke tilgjengeligheten ytterligere, sier Trygve Simonsen i Hertz Bilutleie.

Les mer om -og se video om prisutdelingen HER

Kommentarer