logo-white

Lanserer digital møteplass for medier på plattformen Brand USA Global Marketplace

Brand USA lanserer nå en digital workshop og globalt møtested for internasjonale medier. Brand USA PR Workshop og Global Media Forum finner sted 29. juni og 20.–21. juli, med deltagende medier fra 15 forskjellige land. Målet er å skape et møteforum der den amerikanske reisebransjen og internasjonale medier har mulighet til å knytte nye kontakter og nettverk.

Plakat - Brand USA Global Marketplace - The Brand USA PR Workshop - Global Media Forum
Brand USA PR Workshop og Global Media Forum finner sted 29. juni og 20.–21. juli (Bildekilde: Brand USA)

Brand USA, et markedsføringsfirma som promoterer USA som reisemål, lanserer nå en rekke eventer for media på den digitale møteplattformen Brand USA Global Marketplace: The Brand USA PR Workshop finner sted 29. juni 2021, mens Global Media Forum går av stabelen 20.–21. juli.

Global Media Forum er et digitalt møtested for internasjonale medier, der journalister fra blant annet Skandinavia og Finland har muligheten til å skaffe seg kontakter i den amerikanske reisebransjen, få høre siste nytt og få inspirasjon til fremtidige reisereportasjer om USA.

– Vi er glad for å kunne lansere vår første Brand USA Global Marketplace med sikte på å spre inspirasjon og kunnskap om USA som et reisemål samt bygge opp verdifulle relasjoner til internasjonale medier, sier markedssjef Tom Garzilli i Brand USA.

– I løpet av det siste året har det globale medielandskapet og vår måte å jobbe med internasjonale medier på endret seg betydelig. Når vi nå legger til rette for å hente seg inn igjen, ønsker vi å dele viktig innsikt fra bransjen og den seneste turismeutviklingen med både amerikanske partnere og journalister. For ytterligere å styrke forholdet mellom våre partnere og internasjonale medier er vi stolt over at vi nå for første gang også kan tilby virtuelle møter på tomannshånd.

Brand USA Global Media Forum

Global Media Forum finner sted tirsdag 20. juli kl. 16.30–19.00 og onsdag 21. juli 2021, kl. 16.30– 18.30. I løpet av de to dagene vil internasjonale medier få høre de seneste nyhetene om hotellåpninger, nye attraksjoner, arrangementer og opplevelser i USA. Det er også mulig for media å bestille individuelle møter med bestemte reisemål og partnere.

Målet med møteforumet er å gi internasjonale journalister inspirasjon og innspill til fremtidige artikler, frem til USA-reiser igjen blir mulige og forhåpentligvis tar av for alvor i 2022 og utover.

Mer informasjon om Brand USA Global Media Forum finner du HER (ekstern lenke)

Flere B2B nyheter finner du HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen

Røst lufthavn (Foto: Øystein Løwer/Avinor)

Daniel Østensen ny lufthavnsjef for Røst og Værøy