logo-white

LG inngår samarbeid med Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels kan gjennom samarbeidet med LG tilby gjestene sine å freshe opp klærne sine på en enkel og behagelig måte når de er på reisefot.

Steamingskapet LG Styler (bildekilder: LG/Clarion

Nordic Choice Hotels har inngått et samarbeid rundt LGs nyeste innovasjon innenfor klespleie, LG Styler. Det smarte steamingskapet fresher opp de fleste typer klesplagg kjapt og enkelt.

I tillegg fjerner LG Styler dårlig lukt og allergener, glatter ut folder og skrukker, har en buksepresse i døren og kan brukes for skånsom tørking av delikate stoffer. Med steamingskapet utplassert på utvalgte Nordic Choice Hotels, kan hotellkjedens gjester freshe opp klærne sine på en enkel, rask og behagelig måte uten å måtte finne frem strykejernet eller benytte renseri.

- Når vi forstod at gjestene våre kunne tilbys en kjapp og desuten miljøvennlig oppfriskning av klærne uten strykejern eller kjemisk rens, visste vi med én gang at dette var noe vi ville teste. Vi har sett et behov for dette hos gjestene våre, så det føles fantastisk at vi kan tilby dem en slik merverdi til hotelloppholdet, sier Terje Ropstad, Director of Operation Clarion Hotel i Norge.

Først ut er Clarion Hotel, men målet er at flere kjeder innenfor Nordic Choice skal innstallere LG Styler. Tjenesten vil først og fremst tilbys gratis for Nordic Choice Clubs platinum-medlemmer, men i implementeringsfasen vil samtlige medlemmer ha tilgang til tjenesten.

LG Styler har en periode blitt testet i suiten på Clarion Hotel Sign i Stockholm og fått mye positiv omtale. Nå installeres steamingskapet på utvalgte hoteller i Sverige og på alle Clarion-hoteller i Norge.

- Nordic Choice Hotels er en perfekt partner for oss, siden de har mange hoteller med god beliggenhet og tilgjengelighet. Gjennom dette samarbeidet får LG muligheten til å nå alt fra jobbreisende til familier på en helt ny måte, som er veldig spennende, sier Daniel Lamborn, nordisk markedssjef på LG Home Appliances.

– Vi tror det finnes et stort potensial for mange bransjer i det å kunne tilby gjestene sine denne typen merverdi, fortsetter Daniel.

Helt siden LG Styler ble lansert i Norge på tampen av fjoråret, har interessen for produktet økt enormt, siden det per dags dato er det eneste av sitt slag. Til nå har LG fokusert på forbrukermarkedet, og spesielt kles- og moteinteresserte, men fremover er ambisjonen også å nå ut til mer spesifikke bransjer og steder. Alt fra hoteller, restauranter, lounger på flyplasser, spa og kontorresepsjoner, til motehus, kleskjeder og renserier som vil tilby kundene sine noe ekstra, er interessante markeder.

Flere saker om Clarion Hotels og Nordic Choice Hotels finner du HER og HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Emmie Bolmstedt/Visit Sweden)

En «swifties» guide til Stockholm

Illustrasjon - Nye Bodø lufthavn - Avinor - 2021

HENT tildelt milliardkontrakt på Nye Bodø lufthavn

(bildekilder: visitnc.com/related.dk)

På stjernejakt i det sørlige USA

(Kilde:/skjermdump: Flightradar24.com)

Avinor: Forsiktig åpning av luftrommet over Sør-Norge

(foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo torsdag 25. april 2024