Dubai Tourism har nettopp lansert en ny global kampanje, Dubai Presents, der reisende fra hele verden inviteres til å skrive sitt eget manus og lage sine egne filmlignende opplevelser på ferie, med steder i Dubai som bakteppe.
De til sammen seks kampanjefilmene, som vil bli lansert kontinuerlig i løpet av de neste fire månedene, er laget av den prisbelønte regissøren Craig Gillespie og har Jessica Alba og Zac Efron i hovedrollene. De to første filmene, som nylig ble presentert, er inspirert av hver sin sjanger: spionfilmer og romantiske komedier.
Dubai Tourism har gjennom hele pandemien kommunisert med målgruppene sine for at reisemålet ikke skal gå i glemmeboken – først med kampanjene #TillWeMeetAgain, #ReadyWhenYouAre og #LiveYourStory og nå Dubai Presents.
Den nyeste kampanjen tar sikte på å posisjonere byen som et trygt og populært reisemål og gi et innblikk i byens mange ulike muligheter.
– Vi er stolte over å lansere den nye kampanjen, som gir en filmatisk introduksjon til Dubais landskap, attraksjoner, kultur og mangfold – inkludert Dubais over 200 nasjonaliteter og de mange forskjellige opplevelsene for hele familien. I tillegg er kampanjen en opptakt til Expo 2020 og De forente arabiske emiraters 50-årsjubileum, sier administrerende direktør Issam Kazim i Dubai Tourism.
Kampanjen Dubai Presents lanseres i 27 globale markeder på mer enn 15 språk.
Flere nye attraksjoner har åpnet i Dubai den seneste tiden. For eksempel Deep Dive Dubai, som tilbyr unike dykkeropplevelser i verdens dypeste basseng, og Time Out Market i Souk Al Bahar, hvor du kan utforske 17 lokale matopplevelser. I tillegg er det flere nye hoteller, restauranter og attraksjoner på vei i andre halvår, samt at det står flere arrangementer på agendaen.
Les mer om Dubai Presents HER og om Dubai HER
Les også: Nye opplevelser og spisesteder i Dubai – Ting du kanskje ikke visste om Dubai – Lokale kulinariske spesialiteter i Dubai – Spaopplevelser i Dubai – Kunstopplevelser i Dubai – Restauranter med spesielt god utsikt