logo-white

Mens vi venter på Storbritannia

VisitBritain har lansert den digitale markedsføringskampanjen “Mens vi venter på Storbritannia” i Norge. Kampanjen vil gå frem til den 31. mars og målet er å holde oppe interessen for Storbritannia frem til nordmenn igjen kan få reise til det britiske øyriket.

Den digitale markedsføringskampanjen “Mens vi venter på Storbritannia” vil være synlig via sosiale medier, nyhetsbrev og spennende artikkelserier på kampanjesiden, frem til 31. mars 2021.

Kampanjens fokus ligger på å drømme seg bort til London, Wales, England og Skottland, og annenhver uke oppdateres kampanjesiden med nye regionale artikler og reiseinspirasjon. Verden har kanskje for øyeblikket stengt dørene, men VisitBritain oppfordrer nordmenn til å benytte seg av tiden til å sette sammen den perfekte reiseruten, slik at man er klar når verden åpner opp igjen.

Les mer på kampanjesidene til “Mens vi venter på Storbritannia” som du finner HER

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Padling er populært, her fra Sørenga i Oslo (Foto: Marius Dalseg/DNT)

Slik blir det påskestemning der du er

(kilde: travelmarket.dk)

Dansk Flyprisindex – Uge 16 2024

(fotokilde: goturkiye.com)

Utenfor allfarvei i Tyrkia: Dra på roadtrip langs Antalyakysten

(Foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo skjærtorsdag 28. mars 2024

(Foto: William Bout på Unsplash )

Hvordan planlegge ferien med barn med bil? Hva du bør vurdere når du planlegger ruten. Fritid for barn i bilen