Dersom du flyr med Air France tilbyr Hertz deg bil med sjåfør til og fra flyplassen. Tilbudet gjelder 300 flyplasser over hele verden inkludert Norge. Hertz mener dette vil være et godt supplement til fly, tog eller taxi.

Hallvard Nerbøvik - Salgs- og markedsdirektør - Hertz Bilutleie
Hallvard Nerbøvik er salgs og markedsdirektør i Hertz (bildekilde: hertz bilutleie)

– Vi har et tett samarbeid med Air France, og jobber kontinuerlig med å utvikle tjenester som øker komforten og reduserer stresset ved det å være på reise. Hertz DriveU er et nytt transfer-tilbud og en naturlig utvikling for et mobilitetsselskap som Hertz, sier Hallvard Nerbøvik, markeds- og kommunikasjonsdirektør i Hertz Norge.

Mange fordeler

Via en egen nettside kan Air France sine passasjerer enkelt bestille privatsjåfør helt opp til tre timer før man skal ha transporten. Hvilken type bil man får, bestemmer den reisende selv. Hertz tilbyr både de ordinære og de mer luksuriøse. Og el- eller hybridbil for de som ønsker det.

– Dette er et tilbud til alle, ikke bare til de som har råd til å sitte fremst i flyet. Fordelen med egen bil med sjåfør er at du ikke må stå i kø, ikke behøver å tilpasse deg en tidtabell og at du kan ta konfidensielle telefonsamtaler uten risiko for å bli overhørt. Fordi det er flere ulike bilkategorier, er tilbudet prismessig tilgjengelig for mange, sier Nerbøvik.

Tilbudet gjelder ikke bare Oslo lufthavn Gardermoen

– Det var viktig for oss å få et konsept som kunne gjennomføres på flere flyplasser i Norge enn Gardermoen. Nå er kan vi tilby Hertz DriveU på alle norske flyplasser hvor Air France og deres partnere opererer, sier Nerbøvik.

Innovasjon gir flere og mer fornøyde kunder.

– Forutsetningen for å vokse er at vi har de mest fornøyde kundene, både i Norge og i store markeder som Europa og USA. I år vokser vi med over 10 prosent. Veksten er særlig stor på flyplassene og i forretningsreisesegmentet. Nettopp derfor er nye tjenester på flyplassene, som denne vi har sammen med Air France, verdifulle og viktige, sier Nerbøvik.

Hertz mener at en moderne og mer klimavennlig bilpark også er en grunn til at selskapet gjør det bra.

– For å vinne kampen om kunden må man ha rett kjøretøy og en god miks av kjøretøy, på rett sted og til rett pris. Her har vi lykkes godt de siste årene med økt tilførsel av kjøretøy med hybrid og el drivlinjer. I tillegg sier kundene at de opplever vår teknologi og vår service som smidig og effektiv. Vi er nå godt i rute til å nå nye milepæler i 2020, sier Hallvard Nerbøvik i Hertz.

Flere relaterte saker finner du HER, HER og HER

Kommentarer