logo-white

Norwegian Cruise Line lanseres på norsk !

Norwegian Cruise Line setter fokus på Norge. Onsdag den 24. september ble en ny norsk nettside, en norsk brosjyre og priser i lokal valuta lanser. Dette vil sette basis for rederiets videre vekst i det norske markedet. Rederiet lanserer også en All Inclusive-kampanje for bestillinger før 30. oktober for å feire lanseringen

Norwegian Cruiseline presentasjon-Bergen -2014
Norwegian Cruise Line presenterte sin nye norske brosjyre da skipet Norwegian Star anløp Bergen onsdag 24. september 2014. Fra venstre Andreas Söderqvist, Karina Lombardo, Nigel Wilkinson og Tom Baraas – alle fra NCL`s kontorer i Wiesbaden og London  (foto: ©otoerres)

I tråd med sin økte satsing på det norske markedet, presenterer det amerikanske cruiserederiet Norwegian Cruise Line sitt nye markedsføringsmateriale som har blitt produsert på norsk og med priser i norske kroner så vel som den aktuelle All Inclusive-kampanjen for å feire lanseringen.

– Med vår sterke arv som Norwegian Cruise Line og vårt prisbelønte Freestyle Cruising-produkt som samsvarer svært godt mentaliteten til norske gjester, er det et logisk skritt i vår europeiske vekststrategi å øke vår tilstedeværelse i det norske markedet, sier Francis Riley, Vice President og General Manager, International.

– Siden språk og lokal valuta spiller en sentral rolle, er vi stolte over å presentere vår nye 2015/16 brosjyre på norsk så vel som vår norske hjemmeside som lanseres i dag (onsdag 24. september 2014). Med disse materiellene til disposisjon og med mer som kommer i løpet av noen få måneder, ser vi frem til å styrke samarbeidet med vårt sterke nettverk av lokale distribusjonspartnere, og i fellesskap øke vår markedsandel på “hjemmemarkedet”.

Den nye 60-siders brosjyren for 2015/16 inneholder blant annet høydepunkter som cruisereiser i østlige Karibien med Norwegian Escape, det første Breakaway pluss-klasse skipet som lanseres i oktober 2015; utplasseringen av fire skip i Europa i sommerhalvåret; Norwegian Epic med hjemmehavn i Barcelona året rundt og Norwegian Sun sin tilbakekomst til Sør-Amerika. Det er ikke bare cruisereisen som er tilgjengelig i norske kroner, men også flypakker fra Oslo eller Bergen og nødvendig transport samt hotellovernatting for cruisereiser fra nordamerikanske havner.

Samtidig ble den nye norske nettsiden no.ncl.eu lansert. Den vil bli gradvis utvidet i de kommende månedene. Gjester og reisearrangører kan finne viktig informasjon for både før og etter bestilling på nettstedet, samt oppdatert lugartilgjengelighet og aktuelle priser, alternativer for utflukter og linker til My NCL, et sekundært webområde hvor gjestene kan forvalte sine bestillinger.

Norwegian Star - Cruiseskip
Fitnessavdelingen på Norwegian Star. I bakgrunnen Bergen Havn (foto: ©otoerres)

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Illustrasjonsbilde: Avinors elfly over Trondheim lufthavn, Værnes (Foto: Øystein Løwer / Avinor)

Norge skal etableres som internasjonal testarena for null- og lavutslippsluftfart

(Illustrasjonfoto OFV/Bo A. Bergan)

Norge vs. Europa: Laveste snitthastighet mellom storbyene

(Foto: Radisson Hotel Group)

Radisson Hotel Groups Responsible Business Report 2023

A frozen river at sunrise  in a wintry landscape  near Levi in Finnish Lapland  (Photo: Discover Airlines)

Discover Airlines winter flight schedule 2024/25: More flights to more destinations from Frankfurt and Munich

Sir Tim Clark - Emirates - Lifetime Achievemen - Aviation Business Awards- t Award -

Dubai, UAE og DXB er tilbake til normalen etter noen surrealistiske døgn