Nytt grensesnitt, og forbedrede booking- og planleggingsmuligheter, er bare noen av forbedringene av den nye appen.

Forretningsreisebyrået BCD Travel slipper en helt ny versjon av deres egenutviklede mobilapp, TripSource, senere denne måneden. Appen har de bygget helt fra bunnen.

– Norske forretningsreisende ønsker en så enkel og problemfri reise som mulig. De vil ha full oversikt, full kontroll og enkelt kunne gjøre og se endringer underveis. Vi ser at svært mange av våre kunder også her i Norge benytter seg av TripSource for å ha denne kontrollen, sier direktør i BCD Travel Norge, Bernt Roger Eliassen.

– Sikkerhet står høyt på agendaen for norske bedrifter. At den reisende får umiddelbare beskjeder og oppdateringer dersom noe oppstår på reisemålet er nok også en av grunnene til at TripSource har blitt en favoritt blant våre kunder, sier han.

Bernt Roger Eliassen (Bildekilde: BCD Travel)

– Da vi bestemte oss for å utvikle neste versjon av TripSource, så vi muligheten til å inkludere nye innovative funksjoner som ville gi den reisende en enda bedre brukeropplevelse, både før, under og etter reisen, sier Yannis Karmis, SVP Product Planning and Development for BCD Travel.

– Med over en million reisende som bruker TripSource, må vi alltid være nyskapende slik at vi kan tilby flere funksjoner i en bransje som er i stadig utvikling. Det er en slik tankegang som har gjort TripSource til bransjens foretrukne travel management company-app.”

BCD har lagt mye ressurser i å utvikle en av de beste forbrukerappene på markedet. Etter flere måneder med intens research, design og utvikling er den nye TripSource prøvd ut hos utvalgte reisende som har gitt appen meget gode tilbakemeldinger.

– TripSource-appen er en forlengelse av måten vi involverer og hjelper våre reisende på – fra reiseplanlegging, booking og reisedokumenter, til ansvar for den reisende og eventuelle hendelser som påvirker reisen, sier Will Pinnell, VP Product Planning and Development hos BCD Travel.

– Vår forpliktelse til å gi en god opplevelse for den reisende, gjennomsyrer alle aspekter av denne tjenesten som vi har investert tungt i. TripSource gir en personifisert booking- og serviceopplevelse som bidrar til å øke lojaliteten til BCD Travel. “

Den nye versjonen av TripSource inkluderer:

  • Selvbetjeningsfunksjoner: I dagens digitale verden forventer reisende en rekke servicealternativer. Med TripSource-appen kan reisende booke selv, kansellere en reise og lagre kvitteringer. Hvis de trenger ekstra støtte, kan de koble til en agent.
  • Planlegging og booking før reisen: En viktig del av appen, er våre planleggings- og bestillingsvalg som gjør den reisende i stand til å ta smarte bestillingsavgjørelser.
  • Forbedret design og navigering: Overgangen til en lineær visning gjør det mulig å bla i gjennom reisen i tidslinjeplanen. Dette inkluderer flyinformasjon og statusoppdateringer, hotell- og leiebilreservasjoner, middager og møter – med policypåminnelser, telefonnummer og kart.
  • Kundens egen merkevare og -policy: Våre kunder har mulighet til å tilpasse appen med firmaets egen logo og farger – samt tilpasse en mobil reisepolicy for rask referanse på veien.
  • Ny mobil utviklingsplattform: Ved å flytte TripSource til et nytt utviklingsmiljø, kan vi introdusere nye funksjoner enda raskere og oftere.

Den nye TripSource-versjonen vil være tilgjengelig for alle reisende fra midten av juli i over 113 land, og på 5 språk. Reisende kan også få tilgang til TripSource over hele verden på www.tripsource.com. BCD Travel vil gi live demonstrasjoner av den redesignede TripSource-appen på GBTA-messen 2019 i Chicago, 3-7 august. Besøkende er velkomne til å ta en titt på stand # 2517.

Kommentarer