logo-white

Ny Ryanair-kampanje: “KuldeSjokk”

“KuldeSjokk” er navnet på Ryanair`s nyeste salgskampanje som ble lansert fredag den 20. november. Frem til midnatt mandag 23. november tilbyr det irske lavprisselskapet opptil 20 prosents rabatt på utvalgte avganger de neste tre månedene.

– Kulden er på vei og vi i Ryanair lanserer vårt eget “KuldeSjokk-salg” denne weekenden, med opptil 20prosents  rabatt på utvalgte avganger på alle ruter over hele vårt europeiske nettverk, for reise i desember 2015, samt i januar og februar 2016, sier Hans Jørgen Elnæs som er Ryanairs markedsjef i Norden og Baltikum.

Kampanjen varer frem til klokken 24.00 mandag den 23. november og billettene kan kun bookes på selskapets nettsider.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Oslo lufthavns lounge på utland har gjennomgått omfattende oppussing (Foto:  Avinor)

Oslo lufthavns lounge på utland pusset opp

Hannover: Slott Herrenhausen med Herrenhausen hager, "Großer Garten" med fotene (Foto: ©HMTG / Hars Gerhardts)

Hannover – en by av superlativer

(Foto: Spanias Turistkontor)

På jakt etter et unikt venue i verdens mest ettertraktede møtedestinasjon?

World of Volvo åpnet dørene søndag den 14. april 2024 (Foto: World of Volvo)

Gøteborg ønsker velkommen til nye World of Volvo

(Foto: Johner)

Sikkerhet på hjul: Lovpålagt forsikring for elsparkesykler