Mobilappens nye funksjoner gjør det enklere for travel managere, reisebestillere og de reisende – både når det gjelder endringer og bestillinger.

Expedia Group™, lanserer nå flere nye innovative mobilfunksjoner (bildekilde: egencia.com)

Egencia®, forretningsreiser fra Expedia Group™, lanserer nå flere nye innovative mobilfunksjoner for travel managere og reisebestillere. Appen lar brukerne styre forretningsreisen på farten, og informasjonen de trenger er kun noen trykk unna.

– Appen er allerede uunnværlig for forretningsreisende. Den gir de tilgang til alle sine reiseplaner på ett sted og muligheten til å bestille eller endre en reise “on-the-go”, sier Juan Esteves, director of product management i Egencia.

– Det er ikke bare de forretningsreisende som ønsker å bruke telefonen til det meste og derfor er nå appen nyttig for flere. Travel managere og reisebestillere har nå mye mer fleksibilitet når det kommer til når og hvordan de styrer reiseprogrammene.

Appen ble opprinnelig utviklet for at forretningsreisende skulle ha muligheten til å planlegge og bestille reiser og holde seg oppdatert mens de var på farten.

Nå inkluderer Egencia-appen også globale funksjoner for flere roller:

  • Godkjenn reiser uansett hvor du er – De som er ansvarlige for å godkjenne reiser må gjøre dette så raskt som mulig for å redusere risikoen for blant annet prisøkning. Reiser kan nå bli vurdert og godkjent med to raske trykk i appen.
  • Aktsomhetsplikt (Duty of Care) – Travel managere må vite hvor de reisende er til enhver tid. Nå kan de lokalisere dem på sekunder ved å benytte Traveler Tracker-funksjonen direkte fra appen. Traveler Trackeren ble laget for å hjelpe travel managere med å vurdere en krise på noen få tastetrykk på PCen. Nå kan det gjøres gjennom appen.
  • Endre eller kansellere reisene når og hvor som helst – siden 2017 har travel managere hatt muligheten til å se sine ansattes reiser i appen. Med den nyeste versjonen kan både reisebestillere og de reisende kansellere eller endre en eksisterende reise.

– Våre reisende synes at Egencia-appen er nyttig, noe som har resultert i at over 50 prosent av de ansatte benytter den. De nye funksjonene for reisebestillere og travel managere gjør at appen fra Egencia er lysår foran konkurrentene, sier Frank Dolce, director, global corporate T&E i OSI Systems, Inc.

Du kan lese mer om og laste ned appen HER

Kommentarer