logo-white

Ryanair: Ni av ti fly “on-time” i 2015

Hele 91 prosent av Ryanairs over 600.000 flyginger i 2015 ankom “on-time” ifølge tall fra selskapets egen “kundeservice statistikk”. For desember var tallet 86 prosent av rundt 44.000 flyginger.

Robin Kiely (ryanair.ie)
Robin Kiely (ryanair.ie)

Desemberstatistikken viser også:

  • En klage per 1300 passasjerer
  • Mindre enn en bagasjeklage per 1000 passasjerer
  • 99 prosent av alle klager besvart innen sju dager

Ryanair’s Robin Kiely sier:

– Ryanair transporterte mer enn 7.5 million kunder i desember og 86% av våre 44,000 flights ankom on-time, samtidig med at vi fortsetter med å forbedre vår kundeservice. I 2015 ankom over 91% av våre 600,000 flights on-time. Når vi utvider vårt rutenettverk og introduserer nye elementer i år 3 av vårt “Always Getting Better” program, fortsetter Ryanair med å levere så mye mer enn bare de laveste prisene i Europa.”

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen

Røst lufthavn (Foto: Øystein Løwer/Avinor)

Daniel Østensen ny lufthavnsjef for Røst og Værøy