logo-white

Ryanairs ” Always getting better” plan for 2016

Ryanair presenterte tirsdag (12. april) de nye produktene for selskapets “Always Getting Better” kundeservice/forbedringsprogram for 2016. Det irske lavprisselskapet lover økt fokus på kundeopplevelse gjennom forbedret service både digitalt og in-flight.

– Arbeidet vårt med å forbedre kundeopplevelsen gjenspeiles i de rekordhøy passasjervolumene og den høye kabinfaktor vi har opplevd de siste to årene, og vi er glade for å kunne lansere “år tre” av vårt “Always Getting Better” program. Mens år én og to dreide seg mest om å justere de områdene kundene ikke likte og forbedre det eksisterende tilbudet, så vil år tre dreie seg mer om digital akselerasjon og innovasjon, særlig gjennom vår egen “Ryanair Labs” digitale forskning og utvikling. Det eneste som ikke vil endre seg er våre lave priser, og vi vil fortsette med å tilby det største og beste utvalg av destinasjoner, sammen med den beste punktligheten og en fantastisk ombordopplevelse, samtidig som vi øker antallet fly, passasjervolum og ruter, sa Ryanairs markedssjef Kenny Jacobs under presentasjonen i Dublin tirsdag.

Fra presentasjonen av Ryanairs “Always getting better”program 2016 (screenshot fra Ryanairs webcast)

Her en en rekke av de nye elementene i AGB 3 og som vil bli rullet ut iløpet av 2016:

Kenny Jacobs under presentasjonen av Always getting Better " i Dublin (Screenshot fra Ryanairs webcast)
Kenny Jacobs under presentasjonen av Always getting Better ” i Dublin (Screenshot fra Ryanairs webcast)
  • Lavere flypriser, Ryanair vil benytte den lave oljeprisen til å gi enda lavere flypriser til selskapets 106 million kunder
  • Nytt interiør i flyene, som inkluderer slim-line seter, mer benplass, LED lyssetting & mye mindre gult
  • Nytt Leisure PLUS produkt, som vil inkludere setereservasjon, prioritert boarding & 20 kg baggasje
  • Forbedret Business PLUS product, mer fleksible regler, fast-track på en rekke nye flyplasser & automatisk check-in
  • Travel ´Extras’ produkt som kan bookes i selskapets nye App – oppgrader setevalg, kjøp av fast-track, bestill parkeing og transfers (buss/tog)
  • ’One flick’ betalings funksjon i vår nye App
  • ’Rate My Flight’ funksjon i selskapets nye App, evaluering av crew & flight — real-time kunde feedback
  • Automatisk check-in (& automatisk genererte boarding pass) for bookinger som er gjennomført via My Ryanair
  • My Ryanair’ Club — fordelsklubb, 24-timers prioritet på tilbud som sendes ut av Ryanair
  • My Ryanair ’Top Up’ — gi bort billetter eller fyll opp din konto
  • Enklere baggasjekonsept — nå kun seks forskjellige baggasje priser (redusert fra 108)
  • Forenklet mulighet til å gi bort flybilletter som gave, både for privat og forretningsmarkedet
  • Forbedret destinasjonsguider på selskapets website, App og emails
  • Event & restaurantrabatter
  • Ny og dedikert gruppebooking funksjon på selskapets website, som vil gi private, organisasjoner og næringslivet mulighet for å booke og administrere sine egne gruppereiser
  • Ryanair Schools Travel – ett nytt dedikert reisebyrå på selskapets website for skoleturer og som vil gi et stort utvalg av produkter og attraktive priser
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen

Røst lufthavn (Foto: Øystein Løwer/Avinor)

Daniel Østensen ny lufthavnsjef for Røst og Værøy