SAS er kåret til Årets Reiselivsmarkedsfører av HSMAI, og får dermed det gjeve ferdaskrinet i sin besittelse det neste året. Flyselskapet gjorde det meget skarpt da HSMAI-prisene ble delt ut torsdag kveld, med tre førsteplasser og en hederlig omtale.

Business Class i SAS nye langrutefly har setekonfigurationen: 1-2-1, fullt sengeleie med mindst 196 cm sengelængde og direkte tilgang til midtgangen fra alle pladser (SAS)

Business Class i SAS nye langrutefly har setekonfiguratsjonen: 1-2-1, fullt sengeleie med minst 196 cm sengelengde og direkte tilgang til midtgangen fra alle plasser (SAS)

– Dette er en heder til de få som jobber i vår markedsavdeling, og de mange medarbeidere i SAS som hver dag gjør en fantastisk innsats for de reisende. De gjør at det blir en sammenheng mellom liv og lære i vårt selskap: Det vi sier i reklamen, er gjenkjennbart i det våre passasjerer opplever, sier Marianne Orderud, markedssjef i SAS.

SAS vant gull i kategoriene samfunnsansvar for SAS Julefly, sosiale medier for SAS rulletrapp og innenfor digitale kampanjer for lanseringen nye langdistansekabiner. I tillegg fikk selskapet såkalt hederlig omtale innenfor kategorien digital vinner for lanseringen av www.scandinaviantraveler.no og magasinet om bord i flyene. melder HSMAI.

I juryens begrunnelse heter det blant annet at vinneren av ferdaskrinet har befunnet seg nede i en bølgedal, men har klart å snu en negativ trend til positive reslutater. Gjennom offensiv satsing i så vel tradisjonelle medier, som i digitale og sosiale medier, fremstår SAS igjen som en svært viktig aktør innenfor norsk reiseliv.

– En stor takk til vårt reklamebyrå Los&Co, contentbyrået OTW og mediebyrået Mindshare. Det har vært en givende reise å jobbe så grundig på flere plan, med morsomme innovative løsninger som har skapt vellykket oppmerksomhet, sier Marianne Orderud.

Les mer om prisutdelingen på HSMAI`s nettsider  HER 

 

 

Kommentarer