logo-white

SAS på topp blant flyselskapene

SAS ble beste flyselskap i “Norsk Kundebarometer for 2016“. Kun Flytoget og Sporveien/T-banen var foran i kategorien “Persontransport”.

SAS ble nr. tre i kategorien “Persontransport” og best av flyselskapene  i “Norsk Kundebarometer for 2016” fra Handelshøyskolen BI. Selskapets kunder hadde en tilfredshet på 76,2 prosent og lojalitet på 87.6 prosent . Til sammenligning hadde Flytoget- som var best i “Persontransport” en tilfredshet på 83,4 og lojalitet på 87 prosent.

Widerøe ble nr. to av flyselskapene og nr. fire i “Persontransport” med tallene 76/87,3 for tilfredshet og lojalitet. Det var et stykke foran Norwegian som ble tredje best av flyselskapene og nr. 10 totalt i “Persontransport” med 70,6 prosent tilfredse kunder og en kundelojalitet på 86,5 prosent.

Les mer om resultatene i Norsk Kundebarometer 2016 HER

“Norsk Kundebarometer” er utarbeidet av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Undersøkelsen omfatter over 180 virksomheter i rundt 30 bransjer.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen

Røst lufthavn (Foto: Øystein Løwer/Avinor)

Daniel Østensen ny lufthavnsjef for Røst og Værøy