Gjennom tittelsponsoratet for alpin-VM i Åre 2019 starter skireiseselskapet SkiStar for alvor satstingen mot å vinne nye utenlandske gjester. Eksponeringen gir en perfekt kommunikasjonsplattform for å nå hele det europeiske markedet.
– Vi er utrolig stolte og glade for å kunne presentere dette sponsoratet. Gjennom eksponering i forkant, under og etter alpin-VM i Åre 2019, ser vi store muligheter for å kommunisere med alpininteresserte gjester i Europa og øvrige deler av verden, sier Mathias Lindström, salgs- og markedsdirektør i SkiStar.
SkiStars skisteder er kjent som snøsikre, barnevennlige og har en dominerende andel overnattingssteder av høy kvalitet med ski inn- og ski ut-beliggenhet. Noe som tiltaler den internasjonale gjesten.
Med den nye internasjonale flyplassen Scandinavian Mountains Airport, beliggende midt mellom Skandinavias to største skisteder, Sälen og Trysil, vil det gi store muligheter for å fly inn gjester fra volummarkeder som Tyskland, England og Russland. Nærliggende flyplasser finnes også ved skistedene Åre, Vemdalen og Hemsedal, samt St. Johann i Tyrol, som ligger nær tre internasjonale flyplasser.
– Sponsoratet passer oss perfekt og vil bidra til økt kjennskap til vårt varemerke, vår bookingplattform skistar.com, samt våre skisteder, som er Skandinavias fem største i tillegg til østerrikske St. Johann in Tyrol, fortsetter Mathias Lindström.
Tittelsponsoratet innebærer en rekke rettigheter. Blant annet vil SkiStars varemerke inkluderes i den offisielle logoen som eksponeres i 180 land verden over. Det inkluderer også rollen som arrangementets offisielle klesleverandør.
– Gjennom å bli den offisielle leverandøren av skiklær for alpin-VM 2019 i Åre kommer vi til å skape og lansere et helt nytt ski- og outdoorvaremerke for en aktiv livsstil. Skiklærne lanseres i forkant av VM 2019 og vil selges eksklusivt i våre SkiStarshop Concept Stores, samt online på www.skistarshop.com, avslutter Mathias Lindström.
Les flere saker om SkiStar HERÂ