logo-white

Star Tours nyeste kampanje setter barna i fokus

Star Tour satser stort på sine flaggskiphoteller, Blue Village Family Life, og utvider sommeren 2016  tilbudet med hele åtte nye konsepthoteller. Unikt for konseptet er Bamses egen Svømmeskole, der nærmere 5.000 barn vil lære å svømme iløpet av sommeren. En undersøkelse nylig utført blant Star Tour sine gjester viser at majoriteten av de spurte foretrekker at barna lærer å svømme mens de er på ferie fremfor her hjemme. Dette er en av grunnene til at Star Tour har valgt å fokusere på Bamses Svømmeskole i sin sommerkampanje.

- Kampanjen er basert på det enkle faktum at dersom barna koser seg på ferie, så har familien det bra. Og det er jo veldig gøy å lære seg å svømme, vi har derfor valgt å fokusere på det i vår sommerkampanje, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

En annen viktig del av kampanjen er naturligvis verdens sterkeste bjørn Bamse, som lenge har vært en sentral del av ferieuniverset på Star Tour sine familiehoteller.

https://youtu.be/rfRGy5I8uO8

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(foto: ©otoerres)

Vårens røde dager – slik får du maks ut av fridagene

(Foto: Qatar Airways)

Hamad International Airport kåret til “Verdens Beste Flyplass” under Skytrax World Airport Awards 2024

(Bilde/illustrasjon: apollo reiser)

Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»

Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport har 52 moderne og fleksible møterom (Foto: Radisson Hotel Group)

Erfaren hotelldirektør vender tilbake til Oslo Lufthavn Gardermoen