Thon Hotels ble kåret til “Årets nykommer” og ble beskrevet som «en veldig verdig vinner» under Big Screen Awards.
– Da vi i Thon Hotels lanserte vårt nye kommunikasjonskonsept, «Sett farge på dagen», så ble kino et naturlig valg for denne reklamefilmen. Vi er selv veldig fornøyd og stolt av resultatet. Derfor er det moro å få denne utmerkelsen fra Big Screen Awards. Ekstra gøy er det at de fleste som er med i reklamefilmen er våre egne medarbeidere. Så tusen takk til alle som var med på å sette farge på kinoene i høstmørket, sier Ida Svenningsen Eide, markedssjef i Thon Hotels.
Reklamefilmen er produsert av Flambert og regissert av Henrik J. Henriksen etter en idé av reklamebyrået Atyp. Det var mediebyrået Wavemaker som anbefalte bruk av kino.
Marketing Manager i Media Direct Norge, Christer Solberg, sier:
– Vi er jo veldig glad for å få nye annonsører inn i kinosalene våre, og synes derfor det er hyggelig å gjøre litt ekstra stas på de som utmerker seg mest. Thon Hotels har laget en feiende flott og ikke minst fargerik film som tar seg veldig godt ut på kinolerretet. Filmen sprer glede og positivitet gjennom fin bruk av musikk og fartsfylt klipping mellom mange flotte bilder. I tillegg er bruken av egne ansatte i filmen et fint grep som bygger intern stolthet. Dette er rett og slett en god film og en veldig verdig vinner”.
Thon Hotels har gjennomgått en omfattende oppussing de siste årene. Hotellene er blitt fargerike og har fått en lekker design. Bak oppussingen står Sissel Berdal Haga Thon, designansvarlig i Olav Thon Gruppen, og interiørarkitekt MNIL Trond Ramsøskar.
Se reklamefilmen HER – Les mer om Big Screen Awards HER
(eksterne lenker)
Flere saker om Thon Hotels finner du HER