Ticket trer nå inn i det tyske online-markedet under det nye varemerket Airngo. Hos Airngo, som ble lansert i starten av september, skal man kunne bestille flyreiser, hotell og leiebiler. Fokuset ligger på at det skal være raskt, enkelt, trygt og billig å bestille reiser.

ticketDe siste årene har Ticket satset på sin onlinevirksomhet. Selskapet, som er  Nordens største privatreisebyråkjede, har dermed lyktes med å skape en velfungerende modell for et fremgangsrikt onlinesalg i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Med allerede sterke resultater er Ticket nå klare for å ytterligere ekspandere.

– Vi har hatt en stabil og høy vekst på våre eksisterende onlinemarkeder og er nå modne for å vokse geografisk. Gjennom de siste årene som har gått har vi skaffet oss gode forutsetninger for å effektivt kunne drive salget online, sier Pelle Svensson, salgssjef online i Ticket.

I utviklingen av det nye nettstedet Airngo har Ticket gått ut ifra sine eksisterende nettsider for å få med alle erfaringer og optimaliseringer gjort under utviklingen av disse sidene. Utgangspunktet har vært å gjøre det så enkelt og praktisk som mulig for at kundene raskt kan finne det de søker etter og kunne gjennomføre en bestilling — uansett om det er en pakkereise eller bare en hotellovernatting.

– I utformingen av Airngo har vi hele tiden gått ut fra kundenes preferanser og atferd når det gjelder å bestille reiser online. Vi er veldig fornøyde med resultater og har fått positive tilbakemeldinger fra de som har fått testet nettstedet, forteller Svensson.

Kommentarer