Norwegians lojalitetsprogram, Norwegian Reward, vant natt til fredag – norsk tid, to priser under prestisjetunge Freddie Awards i USA: «Flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika» og «Beste kampanje i Europa/Afrika». Millioner av reisende over hele verden har stemt under årets Freddie Awards.
– Det er fantastisk at passasjerer verden over har kåret Norwegian Reward til flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa og Afrika, og at Rewards julekalender vant i kategorien «beste kampanje» under årets Freddie Awards. Vi er stolte av at arbeidet vårt anerkjennes i en så viktig internasjonal bransjekåring. Dette er en bekreftelse på at vi har klart å skape et lojalitetsprogram som passer alle, uansett hvor mye man reiser. Vi skal fortsette å utvikle nye produkter og tjenester som skal komme våre lojale passasjerer til gode, sier leder for Norwegian Reward, Brede Huser.
Freddie Awards er den mest prestisjefylte kåringen for lojalitetsprogrammer i reiselivsbransjen. I fjor vant Norwegian Reward «Flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika» og «Beste kredittkort for lojalitetsprogram i Europa/Afrika» og i 2016 ble lojalitetsprogrammet tildelt tittelen «Beste nykommer» under Freddie Awards.
Les også: Norwegian Reward vinner to internasjonale priser (2017) – Norwegian Reward vant internasjonal pris i Freddie Awards (2016)
Les flere saker om Norwegian Reward HER – Les mer om Freddie Awards HER – Flere saker om Freddie Awards finner du HER