Amadeus integrerer nå den globalt kjente hotelleverandøren Totalstay i sin hotelløsning Amadeus Hotels. Dette innebærer at reisebyråer som samarbeider med Amadeus får tilgang til Totalstays store utvalg av over 165 000 hoteller på mer enn 10 000 destinasjoner.

– Vi ser med spenning frem til samarbeidet med Amadeus. Distribusjonen via Amadeus Hotels vil gi oss mulighet til å nå nye kunder, samtidig som vi kan gi eksisterende kunder økt effektivitet, sier Andreas Kvarnmalm, salgssjef hos Totalstay i Norden og de baltiske landene.

Amadeus Hotels integrerer hotell fra flere ulike leverandører i én plattform. Hotellutvalget samles og vises i et standardisert format, noe som gjør at det er enkelt å raskt sammenligne tilgjengelighet, priser og alternativer fra de ulike leverandørene.

– Vi streber kontinuerlig etter å tilby kundene et komplett og mangfoldig hotelltilbud over hele verden, uavhengig av reisesituasjon. Det skal finnes et hotelltilbud som er relevant både for ferie- og forretningsreisebyråer, så vel som bedriftskunder. At vi nå kan tilby Totalstay i Amadeus Hotels, ser vi som svært verdifullt, sier Per Scherdin, Marketing & Portfolio Director hos Amadeus Scandinavia.

Amadeus Hotels tilbyr sine kunder tilgang til 690 000 unike hoteller, med innhold og priser fra hotellkjeder, uavhengige hoteller, represesentasjonsselskaper og hotel aggregators. Til sammen gir dette mer enn 2,2 millioner hotelltilbud over hele verden.

Amadeus’ hotelltilbud kan bookes via alle Amadeus-plattformer, bl.a. Amadeus Selling Platform og via Amadeus webservices.

Les flere saker om Amadeus HER - Les flere B2B-saker HER og HER

Kommentarer