logo-white

TravelMatch 2015 torsdag 8. januar 2015: Klart for ny og bedre B2B workshop!

TravelMatch Gif

Det er nå klart for 2015-utgaven av TravelMatch i Oslo Kongressenter ; det fjerde arrangementet i rekken! Registreringen av selgere fra store deler av verden er på det nærmeste avsluttet, og arrangøren er i full gang med registrering av kjøpere.

Fra TravelMatch 2014 (©otoerres)
Fra TravelMatch 2014. (©otoerres)

Interessen har også denne gangen vært stor fra selgerne, og det er lagt vekt på å begrense antallet, men heller få en god spredning og særlig relevante aktører. Selv om Europa har det største antallet leverandører, er også Nord-, Mellom- og Sør-Amerika, samt Afrika, Midt-Østen og Asia forøvrig representert. Svært mange av de internasjonale flyselskapene er representert, og det samme gjelder et stort antall nasjonale og regionale turistkontorer, incoming agenter fra en rekke land, cruiserederier, hoteller og hotellkjeder og noen andre aktører. Her vil alle som kjøper eller formidler reiser finne noe av interesse!

Basert på tidligere erfaring og tilbakemeldinger fra deltagerne, har arrangøren gjort noen endringer i opplegget for å bedre utbyttet for deltagerne:

Alle møteavtaler er basert på forespørsler. Deltagerne kan selv legge inn sine forespørsler i databasen, og forespørslene blir så sendt til de man ønsker møte med, og vedkommende må bekrefte eller avvise forespørselen. Dermed får ingen møter de ikke er interessert i.

For de som ønsker å være flere kolleger sammen på møtene(maks 2 av plasshensyn), er det nå lagt tilrette for dette i registreringsskjemaet.

– Også denne gangen blir det mulig å bare delta på “Free float workshop” uten forhåndsbooking av møter, men man får da bare adgang etter lunch og har ikke tilgang til databasen.

– En annen viktig forbedring, som mange har etterspurt, er at hele workshopen vil foregå på ett gulv, i og med at vi denne gangen har den store salen i Oslo Kongressenter. Det vil da være lett å få oversikten og å bevege seg fra møte til møte, samtidig som det blir en langt bedre mingle-effekt og muligheter for å utnytte ledige møtetider hos selgerne.

– Det vil også bli lagt opp til fargekoder på navneskiltene som gjør det lett å se hvem som er selgere og hvem som er kjøpere.

NB: Bonus for de kjøperne som registerer seg tidlig! De som er registrert senest 1. desember, vil også delta i trekningen av hyggelige reisepremier!

TravelMatch egner seg for alle som jobber med reiselivsprodukter, i salg eller produksjon, eller de som er innkjøpere av slike tjenester.

Alt ligger til rette for en workshop med stor nytteverdi og svært gode nettverksmuligheter!

Les mer om TravelMatch HER

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Opel Astra Sports Tourer er en rimelig familiebil som gjorde det godt i NAFs familibiltest (foto: NAF)

Seks av 10 barnefamilier vil ha elbil

Royal Beach Club Collection vil tilby en kombinasjon av opplevelser for alle, fra slående strender og bassenger til bassengbarer, en rekke spisesteder  som restaurant, bar og salong, samt et gatemarked pluss praktiske opplevelser som tequila smaksprøver og matlagingskurs (Foto: Royal Caribbean)

Lanserer ny destinasjon i Mexico: Royal Beach Club Cozumel

Mormor och barnbarn på tåget (Bildkälla: SJ.se)

SJ släpper sommarens biljetter

(Foto: Emmie Bolmstedt/Visit Sweden)

En «swifties» guide til Stockholm

Illustrasjon - Nye Bodø lufthavn - Avinor - 2021

HENT tildelt milliardkontrakt på Nye Bodø lufthavn