logo-white

TUI og Dubai Tourism lanserer en ny, felles kampanje

Hos TUI er Dubai et stadig mer populært reisemål. Ifølge reisearrangøren skyldes interessen at nordmenn har fått øynene opp for de mange autentiske kulturelle opplevelsene ørkenmetropolen skjuler.

Dubai Beach - Emiratene - Strand - Hotell
Fra Dubai Beach (bildekilder: visitdubai.com/related.dk)

For å gjøre enda flere nordmenn oppmerksomme på hva ørkenmetropolen har å by på, lanserer TUI og Dubai Tourism nå en ny kampanje.

– Vi merker for tiden en vekst i interessen for Dubai, sier Nora Aspengren, kommunikasjonsansvarlig for TUI i Norge.

Hun peker på flere faktorer som avgjørende for nordmenns økende interesse for Dubai:

– De alle fleste nordmenn som reiser i vinterhalvåret, gjør det for å få varme og sol. Og det får man 100 prosent sikkert i Dubai. I tillegg ser vi at autentiske opplevelser og det å kunne utforske og oppleve den lokale kulturen er viktig for kundene våre. I så måte er Dubai perfekt, dessuten er utvalget av opplevelser for barnefamilier enormt. Opprinnelig var Dubai kjent for sine spektakulære hoteller og ble sett på som et sted man dro til hvis man ville ha en dyr og luksuriøs ferie. Sånn er det ikke lenger, forklarer Aspengren.

Al Fahidi Historical District - Dubai - Forente Arabiske Emirater
Al Fahidi Historical District i Dubai (bildekilder: visitdubai.com/related.dk)

Ny kampanje skal øke kjennskapen

For å gjøre enda flere nordmenn oppmerksomme på de mange opplevelsene som skjuler seg i solrike Dubai, har TUI lansert en ny kampanje som setter fokus på nettopp dette. Som et ledd i kampanjen kan en heldig nordmann vinne en opplevelsesrik ferie til Dubai for fire personer – med mulighet for blant annet å utforske Dubais matkultur og gå på oppdagelse i lokale souker.

Dubai Spice Souk - Kryddermarket
Kryddermarkedet Dubai spice Souk (bildekilder: visitdubai.com/related.dk)

Frem til 2. februar 2020 kan man delta i konkurransen om en personlig drømmereise for fire personer til Dubai med TUI – inklusive fly, hotell og aktiviteter.

Konkurransen er et samarbeid mellom TUI og Dubai Tourism. Den heldige vinneren blir kåret 3. februar 2020. Les mer og delta i konkurransen på: www.tetterepaasolen.com

TUI selger reiser til Dubai hele året, men reisemålet er spesielt populært fra oktober til april – med høysesong i vintermånedene desember, januar og februar.

Kamelridning i Dubais ørken - Emiratene - UAE
Ridetur på kameler i Dubai`s ørken (bildekilder: visitdubai.com/related.dk)

Se alle TUIs Dubai-reiser HERDu kan lese mer om Dubai HER

Flere saker om Dubai HER og HER, samt om TUI HER

Abra-båter i Dubai Creek (bildekilder: visitdubai.com/related.dk)
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: ©otoerres)

Reiselivsmagasinet på RadioRiksOslo skjærtorsdag 28. mars 2024

(Foto: William Bout på Unsplash )

Hvordan planlegge ferien med barn med bil? Hva du bør vurdere når du planlegger ruten. Fritid for barn i bilen

(Bildekilde: Amadeus)

Bærekraftig drivstoff – hvilken rolle spiller det for avkarboniseringen av luftfarten?

Seks  av ti båtskader i fjor var havarier. Nå starter en ny båtsesong (Fotokilde: Frende forsikring)

Påsken er sesongstart på sjøen: Båtskader for 660 millioner i fjor

(Photo by Mark König on Unsplash)

Hvor drar nordmenn på gamblingferie?