logo-white

TUI skal inspirere til eksotiske drømmereiser

Eksotiske drømmedestinasjoner, reiseglede og uforglemmelige eventyr står i fokus  i TUI`s nyeste reklamekampanje. Slagordet er da også — Uansett hvem du er eller hva du vil oppleve, så har TUI en reise for deg.

Fra TUI`s vinterkampanje 2017-18 (bildekilde: TUI)

 Kampanjen har fokus på ekte mennesker og ekte reiseglede, eksempelvis er parene i kampanjen kjærester i virkeligheten og de fortryllende havfruene er profesjonelle fridykkere.

– Vi vil vise de mange unike og skreddersydde mulighetene som finnes, og vi vil jo gjerne inspirere nordmenn til å finne sin egen eksotiske drømmeferie i vinter. Uansett hvor du vil og hvem du vil reise med, sier Usman Jasrae Head of Digital Sales & Marketing.

Fra TUI`s vinterkampanje 2017-18 (bildekilde: TUI)

TUIs mest populære long haul-destinasjoner er Thailand og Mexico. Denne vinteren satser TUI stort på nordmenns feriedrømmer og tilbyr flere eksotiske reisemål enn noen gang.  Nyheter – Aruba, Barbados, Bali, Seychellene, St. Martin, Punta Cana, Zanzibar, Malaysia og Goa.  TUI har også økt kapasitet til flere destinasjoner denne vinteren.

Les flere saker om TUI HER

Kampanjen ble filmet i april 2017 i Cancun i Mexico av Forsman & Bodenfors. Her et eksempel:

 

«For You»-kampanjen startet mandag den 14. august og vil vises på TV, online, på kino, utendørs og i printmedia denne høsten.

Les flere B2B-nyheter HER

Fra TUI`s vinterkampanje 2017-18 (bildekilde: TUI)

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(Foto: Norwegian Air Shuttle)

Selvbetjeningskioskene på flyplassene oppgraderes

(Fotokilder: fundaciomallorcaturisme.net/related.dk)

Kulturelle begivenheter på Mallorca

(Foto: Nordic Hotels & Resorts)

Wood Hotel Bodø åpner restaurant ATTME

Kollektivt påskebad i Varberg (Foto: Natalie Greppi)

Påske i Sverige: 10 tips til påskeferie på andre siden av grensa

Seokchon Lake Park med  Lotte World's Magic Island som ligger i hovedstaden Seouls Songpa District  (Foto: Korea Tourism Organization)

Koreas turistorganisation samarbetar med AVIAREPS i Italien och Sverige