logo-white

TUI vil inspirere nordmenn til nye reisedrømmer

TUI lanserer idag – mandag 28. september, sin nye reklamekampanje i Norge, og i resten av Norden. Målet er å holde liv i reisedrømmen og selskapet vil inspirere nordmenn til å reise når de føler seg klare til det. – Jeg tror det er viktigere enn noen gang å drømme om å reise, sier Lisa Rönnberg, markedssjef i TUI.

Mor og barn - ferie - Khao Lak - Thailand TUI
Fra Khao Lak i Thailand (Foto: TUI Group)

–  Vi har lyttet til kundene våre, og vi vet at mange av de drømmer om å reise igjen. Noen ønsker å reise allerede nå, noen om noen få uker og andre drømmer om å reise neste år. Men uansett når du føler deg klar til å reise, er vi klare til å ta deg med på ferie igjen, på en trygg og sikker måte. Jeg tror det er viktigere enn noensinne å drømme om å reise, sier Lisa Rönnberg, markedssjef i TUI.

Mandag 28. september lanseres TUIs nye kampanje i alle de nordiske landene. Med budskapet «Vi lengter» ønsker TUI å informere om tiltakene de har innført for å skape gode og trygge reiseopplevelser, og fortelle at de er klare til å ta nordmenn med på ferie når de ønsker reise igjen. 

Kampanjen ble introdusert i sosiale medier med en lengre reklamefilm som svarer på spørsmålet –” Kan man snakke om reise nå?” – Se hele filmen her:

Til alle dere som lengter

Flere saker om TUI finner du HER

Arbeidsgruppe TUI

  • Head of Creative/Marketing: Lisa Rönnberg
  • Creative Lead: Marcus Lind
  • Creative Director: Katrina Lindqvist,
  • Project managers: Cecilia Rudenstam, Caroline Staedler
  • Creative Producer: Henrik Egerstedt
  • Video: Theodor SköldCommunication/PR: Adam Györki

Arbeidsgruppe Forsman & Bodenfors

  • Creative: Pontus Thorén, Clara Uddman, Agnes Stenberg Schentz
  • Designers: Karin Nolmark, Axel Söderlund
  • Account Manager: Rebecca Uhrbom, Johanna Bringefält
  • Account Director: Alison Arnold, Karin Hubinette
  • Agency filmproducer: Lena Sellman
  • Planner: Linus Lord

Production company: Camp David

  • Regissør: Oskar Wrangö
  • DP: Jakob Møller
  • First AD: Alan Finlay
  • Executive producer: Kristina Wibom 
  • Producer: Nicola Jones
  • Editor: Joakim Pietras
  • Music: Oskar Linnros
  • Colorist: Nicke Jacobsson
  • Sound: Joakim Kristensson & Anton AhlbergStylist: Sofia Ronthén
Avslapping - Hengekøy - Blue Star - Hotellkonsept - TUI
Avslapping i hengekøya (Bildekilde: TUI Norge)
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

Opel Astra Sports Tourer er en rimelig familiebil som gjorde det godt i NAFs familibiltest (foto: NAF)

Seks av 10 barnefamilier vil ha elbil

Royal Beach Club Collection vil tilby en kombinasjon av opplevelser for alle, fra slående strender og bassenger til bassengbarer, en rekke spisesteder  som restaurant, bar og salong, samt et gatemarked pluss praktiske opplevelser som tequila smaksprøver og matlagingskurs (Foto: Royal Caribbean)

Lanserer ny destinasjon i Mexico: Royal Beach Club Cozumel

Mormor och barnbarn på tåget (Bildkälla: SJ.se)

SJ släpper sommarens biljetter

(Foto: Emmie Bolmstedt/Visit Sweden)

En «swifties» guide til Stockholm

Illustrasjon - Nye Bodø lufthavn - Avinor - 2021

HENT tildelt milliardkontrakt på Nye Bodø lufthavn