logo-white

Ving vant kundeservicepris

Reisearrangøren Ving gikk helt til topps i årets prestisjetunge Kundeservicepris i regi av selskapet SeeYou. Årets kundesentre kåres ved å gjennomføre Norges største blindtest. De ringer i alt 3.921 telefonsamtaler og sjekker hele 153 kundesentre.

Ving mottok pris for reisebransjens beste kundeservice. Her med Marie-Anne Zachrisson og Ann-Renée Degnes. (bildekilde: ving.no)

I testen benytter de kommunikasjonskanalene hvert enkelt kundesenter har, som for eksempel telefon, chat og kontaktskjemaer. De som vinner, skårer høyest på alle tre områdene. Det betyr at de har kundeservice av høy kvalitet, samt fornøyde kunder.

I kategorien reiseselskap stakk Ving av med den gjeve prisen.

– Vi jobber iherdig og kontinuerlig for å ha et kundesenter vi kan være stolte av. Denne prisen gir ikke bare anerkjennelse for den jobben vi gjør. Den gir også inspirasjon til å fortsette det viktige arbeidet for at kundene skal føle seg sett og hørt, sier ansvarlig for Vings kundeservice i Norge, Marie-Anne Zachrisson.

Kundene kan ta kontakt der det passer dem best

Vings kunder kan ta kontakt på flere kontaktflater: e-post, telefon, chat og sosiale medier.

– Det er ofte de samme menneskene i Ving som svarer i alle de ulike kanalene. Våre ansatte sitter på en enorm kunnskap om alle våre reisemål, og samtidig jobber de daglig med å yte best mulig service i våre kundemøter. Det er en veldig dyktig gjeng, som absolutt fortjener denne prisen, sier Zachrisson.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kategorier

Stikkord

Relaterte Innlegg

Kommentarer

Ent innlegg

(AI-generert illustrasjon)

Luftfotografi i hjemmet: En ny dimensjon av kunst og estetikk

Havila Polaris (Foto: Martin Giskegjerde/Oclin - Havila Kystruten)

Erna Solberg blir gudmor når Havila Pollux døpes i Bergen

DAT - ATR 42 - Florø - Lufthavn - Sunnfjord - Vestland fylke

FOT-rutene: Vil utrede hvordan flyrutetilbudet kan bli best mulig

(Foto: Kanchanara på Unsplash)

Kryptovaluta belønninger: En ny æra for casinolojalitet

Dronebilde tatt over  Oslo lufthavn (Foto: UAS Norway, Anders Martinsen)

Nye konserndirektører i Avinor